Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y - gadżety
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KrzysztofFly, post: 144145, member: 1062"] No to miałem dzisiaj "okazję" użyć w trasie, zakupionych uprzednio wkrętów. Wracałem dzisiaj Teslą z Warszawy, w pewnym momencie pojawia się ikonka ostrzeżenia o ciśnieniu w kołach, klikam na nią i widzę, że w tylnym lewym kole ciśnienie spadło do 2,6bar, chwilę później już było 2,5bar. Ciśnienie spadało w tempie 0,1bar na około 4-5 kilometrów. Do domu pozostało jakieś 240 kilometrów, do tego niedziela, więc szansa na szybką pomoc w najbliższej miejscowości prawie żadna. Trzeba więc albo dopompowywać koło co kilkadziesiąt kilometrów albo poszukać dziury w całym. Zatrzymałem się na pierwszej napotkanej stacji Moya, niestety kompresora brak. Oglądam więc koło, ciśnienie w nim już tylko 2,1bar, słyszę syk powietrza w nadkolu, jednak nie dostrzegam źródła problemu. Startuję więc dalej w stronę domu, na następnej napotkanej stacji BP, tym razem kompresor jest, ciśnienie w tym momencie wynosiło już tylko 1,7bar. Dopompowałem więc do 3,3 i zacząłem ponowne, dużo dokładniejsze oględziny. No i tym razem wypatrzyłem wbity pod skosem w bieżnik opony metalowy element, długości około 2 centymetry. [ATTACH type="full"]16294[/ATTACH] Wydłubałem więc z bieżnika winowajcę i wkręciłem najpierw mniejszy wkręt, niestety był trochę zbyt mały i dalej było słychać syk powietrza, wykręciłem więc małego i wkręciłem większy kaliber, tym razem z powodzeniem, syk zanikł. Dopompowałem koło i ruszyłem w dalszą trasę. Tak więc wkręty do naprawy koła "robią robotę" polecam zaopatrzyć się w nie i wyposażyć swoje samochody w owe wkręty oraz śrubokręt krzyżowy jeśli auto go nie ma, aby mieć czym je wkręcać. Ja na pewno wyposażę jeszcze Teslę w kompresor 12V (jak jechałem do Madonny, to na trasę przełożyłem z e-C4), mam nawet w garażu sztukę z Osram, jednak on ma krótki (3 metry) kabel do gniazda zapalniczki, a Tesla ma takowe w bagażniku, więc wystarczy tylko do tyłu (no w tym wypadku, problem by rozwiązał) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y - gadżety
Top