daniello d
Zadomawiam się
Polecam umowic sie na jazde testowa jak ktos jest zainteresowany modelem Y - juz jest od kilku dni taka mozliwosc w salonie w Warszawie.
Na pewno sa co najmniej dwie sztuki, poczatkowo mialem dostac szara, ale Pani z Tesli stwierdzial ze zasieg 30% to za malo i podjechala do mnie biala
Warto zobaczyc na zywo, moim zdaniem duzo lepiej wyglada niz na zdjeciach - szczegolnie z przodu jest taka bardziej proporcjonalna.
Ogolne wrazenia
Auto wygodne ze względu na wysoka pozycje za kierownica, na pewno wygodniej sie wsiada niz w modelu 3. Wiecej miejsca na nogi z tylu z racji podniesionych siedzen, kanapa tylna regulowana , jednak jak odchylilem oparcie do tylu na maxa glowa dotykalem slupka w dachu (188cm wzrostu), przy normalnym ustawieniu oparcia miejsca na glowe bardzo duzo. Bagaznik to podstawowa zaleta, wiadomo z tylu po rozlozeniu oparc mnostwo miejsca - natomiast nie jest za szeroko - ograniczaja nadkola. Przedni bagaznik gleboki! - sposob otwierania zmodyfikowany nie widac teleskopow - przyjemniej to dziala niz w model 3. Przy wyborze opcji klimatyzacji trybu biodefence (filtr hepa) klimatyzacja bardzo halasuje chodzi na wysokich obrotach - nie jest to zbyt komfortowe. Dach panoramiczny robi wrazenie - jedna wielka tafla, natomiast jest to zaleta tylko dla pasazerow, kierowca nie widzi roznicy w porownaniu do modelu 3 - widac natomiast roznice w widocznosci do tylu, bardzo mala szyba, niewiele widac, w modelu 3 jest lepiej, ale przeciez sa kamery
Jazda
Jezdzilem wersja long range i wrazenia porownuje do tesli model 3 performance, aczkolwiek z long range 3 tez mialem doswiadczenie. Wiadomo auto nie prowadzi sie tak pewnie jak model 3, lekko sie przechyla w zakretach - jest to wieksze gabarytowo auto, normalna sprawa. Uzyskalem informacje ze wagowo jest ciezsza od modelu 3 tylko o ok 160 kg (czyli dwie sredniej wagi osoby). Na jednym zakrecie wyjechal mi tyl co mnie zaskoczylo, ale to mogla byc kwestia opon po wyjechaniu z drogi szutrowej. Generalnie dosc komfortowo, bylem zaskoczony jak pozytywnie wybiera nierownosci (profil opon 45 R19). Przyspieszenie jest jakby zdlawione na poczatku, nie wciska tak w fotel ze startu jak w TM3, ale potem bardzo ladnie sie rozpedza.
Werdykt
Bardzo ciekawy model, na pewno wygodniejszy w uzytkowaniu dla rodziny w porównaniu do modelu 3, subiektywnie jest tez bardziej wygodny w racji wyzszej pozycji, lepszego dostepu do bagaznika i ogolnie wiekszej przestrzeni bagazowej. Generalnie ciezko zrozumiec SUV-y dopoki czlowiek sie nie przejedzie i zobaczy ze moze byc inaczej , troche bardziej komfortowo i wygodniej na codzien, chodz ja z checia wrocilem do swojej TM3P
Jezeli potrzebujecie wiecej informacji piszcie, chetnie odpowiem. A jezeli planujecie kupic ten model lub inny polecam sie i zapraszam do skorzystania z mojego linku polecajacego: https://www.tesla.com/pl_PL/referral/daniel93537

Na pewno sa co najmniej dwie sztuki, poczatkowo mialem dostac szara, ale Pani z Tesli stwierdzial ze zasieg 30% to za malo i podjechala do mnie biala
Warto zobaczyc na zywo, moim zdaniem duzo lepiej wyglada niz na zdjeciach - szczegolnie z przodu jest taka bardziej proporcjonalna.
Ogolne wrazenia
Auto wygodne ze względu na wysoka pozycje za kierownica, na pewno wygodniej sie wsiada niz w modelu 3. Wiecej miejsca na nogi z tylu z racji podniesionych siedzen, kanapa tylna regulowana , jednak jak odchylilem oparcie do tylu na maxa glowa dotykalem slupka w dachu (188cm wzrostu), przy normalnym ustawieniu oparcia miejsca na glowe bardzo duzo. Bagaznik to podstawowa zaleta, wiadomo z tylu po rozlozeniu oparc mnostwo miejsca - natomiast nie jest za szeroko - ograniczaja nadkola. Przedni bagaznik gleboki! - sposob otwierania zmodyfikowany nie widac teleskopow - przyjemniej to dziala niz w model 3. Przy wyborze opcji klimatyzacji trybu biodefence (filtr hepa) klimatyzacja bardzo halasuje chodzi na wysokich obrotach - nie jest to zbyt komfortowe. Dach panoramiczny robi wrazenie - jedna wielka tafla, natomiast jest to zaleta tylko dla pasazerow, kierowca nie widzi roznicy w porownaniu do modelu 3 - widac natomiast roznice w widocznosci do tylu, bardzo mala szyba, niewiele widac, w modelu 3 jest lepiej, ale przeciez sa kamery
Jazda
Jezdzilem wersja long range i wrazenia porownuje do tesli model 3 performance, aczkolwiek z long range 3 tez mialem doswiadczenie. Wiadomo auto nie prowadzi sie tak pewnie jak model 3, lekko sie przechyla w zakretach - jest to wieksze gabarytowo auto, normalna sprawa. Uzyskalem informacje ze wagowo jest ciezsza od modelu 3 tylko o ok 160 kg (czyli dwie sredniej wagi osoby). Na jednym zakrecie wyjechal mi tyl co mnie zaskoczylo, ale to mogla byc kwestia opon po wyjechaniu z drogi szutrowej. Generalnie dosc komfortowo, bylem zaskoczony jak pozytywnie wybiera nierownosci (profil opon 45 R19). Przyspieszenie jest jakby zdlawione na poczatku, nie wciska tak w fotel ze startu jak w TM3, ale potem bardzo ladnie sie rozpedza.
Werdykt
Bardzo ciekawy model, na pewno wygodniejszy w uzytkowaniu dla rodziny w porównaniu do modelu 3, subiektywnie jest tez bardziej wygodny w racji wyzszej pozycji, lepszego dostepu do bagaznika i ogolnie wiekszej przestrzeni bagazowej. Generalnie ciezko zrozumiec SUV-y dopoki czlowiek sie nie przejedzie i zobaczy ze moze byc inaczej , troche bardziej komfortowo i wygodniej na codzien, chodz ja z checia wrocilem do swojej TM3P
Jezeli potrzebujecie wiecej informacji piszcie, chetnie odpowiem. A jezeli planujecie kupic ten model lub inny polecam sie i zapraszam do skorzystania z mojego linku polecajacego: https://www.tesla.com/pl_PL/referral/daniel93537
