Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y LR - Dostawa Q4
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotr_ev, post: 23908, member: 387"] Ok, przejechane pierwsze 500km Modelem Y, więc czas na pierwsze podsumowanie wrażeń z mojej strony. JEST SUPER! Koniec. haha :D 1. Odbiór. Faktycznie, odczułem, że w WWA to nie jest salon, lecz zwyczajnie punkt odbioru. Podczas gdy ja oglądałem swojego Y pieczołowicie w salonie zanim wyjadę (zajęło mi to ponad 1h), miały miejsce odbiory 2 modeli 3 oraz jeszcze jeden Y. 2. Defekty: - złe spasowanie maski względem reszty - zderzaka, błotnika/nadkola lewego i prawego. - nierównomierne spasowanie drzwi z lewej i prawej strony względem siebie. po lewej odstępy 3-4 mm, po prawej 4-6mm. Na pierwszy rzut oka ok, ale po przyjrzeniu się widać tą dysproporcję.. a może to tylko ja tak mam, że zwracam uwagę na takie szczegóły ;) - prawy reflektor źle spasowany, wysunięty na przód poza obrys zderzaka przedniego. Ale tutaj muszę powiedzieć, że dziś również się przyjrzałem mojemu ICE car z segmentu premium i co? również źle spasowana lampa :O - Drgania kierownicy na trasie do domu przy prędkościach 120+ km/h. Dziś zweryfikowane ponownie na innej trasie więc to nie kwestia powierzchni drogi. W piątek serwis Tesla powiedział mi, ze to nie powinno mieć miejsca i są dwie opcje. A) źle wywarzone koła B) brak zbieżności kół. c) coś innego, raczej poważnego jeśli nie A lub B ;). Tak więc jestem umówiony, że zmienię na zimówki, wyważę, przetestuję. Jeśli temat się powtórzy mogę przyjechać do Tesla na bezpłatne usunięcie problemu. Bardzo mnie za to przepraszali. 3. Wrażenia - Mam podstawowego autopilota, lecz dobrze mi to pokazuje dalsze możliwości tego systemu. Trzymam kciuki za FSD i zastanawiam się, czy kupić dziś zanim osiągnie ceny niebotyczne, nie akceptowalne dla zwykłego kowalskiego, lecz jedynie dla firm. Niesamowity postęp technologiczny. - Nie wiem dlaczego asystent utrzymania pasa ruchu (bez włączonego autopilota) nie działa zawsze, tylko czasami. - App, zdalne sterowanie, Sentry mode. Tutaj również jestem bardzo zachwycony. Spędziłem wczoraj na zabawie z komputerem pokładowym 2h siedząc i ciesząc się jak dziecko :) Appka na iOS trochę mało zooptymalizowana, bo podczas używania sporo baterii mi wciąga. Złapałem się na tym, że bardzo dużo czasu spędzam na sprawdzanie postępów ładowania z EVSE. Mam wrażenie, że ten EVSE + Blue plug na siłę wystarczy w zupełności na moje potrzeby i nie będę póki co kupować TWC. - Przyspieszenie. Przełączyłem się z Chill mode (całą trasę powrotną pokonałem na tym trybie) na Standard mode. Jak pierwszy raz rzuciło mną w fotel, to uśmiech na twarzy od ucha do ucha pojawił się błyskawicznie. Pure fun. Ciekawe jak to jest przy Plaid, aż ciężko mi to sobie wyobrazić :-) - Mam wrażenie, że podczas jazdy testowej na początku września zawieszenie MY było dużo twardsze i mniej wybaczające niż to w moim egzemplarzu z Q4. - Mam mieszane uczucia co do tego zespołu bateryjnego. Raz mi pokazuje w app max zasięg przy 100% naładowania 500, raz 507, a czasem 492 km. Względem normy WLTP 507km to w najgorszym przypadku to już jest 2% mniej niż deklarowane. Tak szybka degradacja baterii? czy tylko BMS ma taki rozstrzał estymacji? 4. Final Thoughts. Uważam, że Model Y jest niesamowity. Jeździłem różnymi autami ICE, ale żaden nie zrobił na mnie tak dużego wrażenia jak właśnie Tesla MY. Wspomniane defekty faktycznie bolą i rażą pierwszego dnia, biorąc pod uwagę cenę auta. Jednak już po pierwszej setce kilometrów zapomniałem o tych niedociągnięciach i byłem pochłonięty zabawą i poznawaniem tego zjawiskowego auta. Gdyby nie problem z drżeniem kierownicy na trasie to byłbym zapomniał o wszystkim na dobre (tak, te drgania przypominają mi o reszcie defektów ;-) ). Jeśli ktoś czytając mój bardzo długi wpis dotarł do końca to powiem "Jeśli jesteś zainteresowany, KUP" - powody są dwa. 1. Świetne auto. 2. Ceny będą rosły wraz z osłabianiem się złotego oraz rosnącym popytem i brakiem odpowiedniej podaży. Widzimy co się stało w tym roku z cenami Model 3. :) Bardzo polecam to auto, czuję, że to dobrze skonsumowane pieniądze. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y LR - Dostawa Q4
Top