Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y wady, usterki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 104383, member: 1203"] Ok, obejrzałem. Gość opisuje 3 metody 'kopnięcia' rozładowanej baterii 16V. 1. Podłącz boostera do terminali i pomódl się żeby odpaliło, raczej się nie uda ale możesz spróbować. No fajna porada, szczególnie że jest powiedziane żeby nie podłączać kablami z innego aku/samochodu tylko ze startera. Rozumiem iż starter we frunku powinien być standardowym wyposażeniem? 2. Odepnij baterię 16V, podłącz boostera, odpal samochód (naciśnij pedał hamulca) i może zacznie ładować. Jak wyżej - starter we frunku to podstawa. Problem tylko w tym że trzeba mieć dostęp do wnętrza samochodu ale nie ma pewności czy starter będzie w stanie na tyle zasilić układ że uda otworzyć się drzwi. 3. Jak punkt 2 tylko odpal jeszcze soft diagnostyczny Tesli. No to już jest jakiś kosmos dla przeciętnego użytkownika. Wychodzi na to że jako standardowe wyposażenie wypadało by wozić we frunku starter potrafiący podbić napięcie w okolice 15-16V a i tak nie ma gwarancji że się uda. To ja już chyba wolę tradycyjnego kwasiaka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y wady, usterki
Top