Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y wady, usterki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Chris, post: 115577, member: 1785"] W apce napisali, że zdiagnozowali problem..., ogólnie kontakt z nimi to cyrk, tam nikogo nie ma, gdzieś wyjdzie czasami kawę sobie zrobić ktoś, ale wszystko masz przez apkę. Na biurku jest QR kod, skanujesz jak masz pytanie i wychodzi mechanik pogadać za chwilę. Tyle mi powiedział, że tak zdiagnozowali i będą szybę wycinać (za drugim razem....). W apce tylko zobaczyłem, że mam następny termin na październik i spadaj. Byłem z tą szybą w sobotę i patrzę w apce zapytania na drugie auto (stukanie), które miałem umówione na dzisiaj, to mówię do gościa, że jak ma jakieś pytania odnośnie tego drugiego to niech pyta, pokażę filmik, próbuję tłumaczyć, że to na kostce stuka, facet mówi, że tak, to on zadaje pytania na apce i żebym odpowiadał mu na apce pisząc, a nie tłumaczył, a filmik mam dołączyć... masakra. Stoję z kolesiem twarzą w twarz, ale mamy rozmawiać przez aplikację... No to wytłumaczyłem, napisałem co mogłem, prosiłem o naprawę za pierwszym razem, bo daleko, bo dzień wolny w poniedziałek muszę zrobić... i d u pa... jak stukało tak stuka... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y wady, usterki
Top