Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Tesla najbardziej awaryjnym samochodem z raportu TÜV 2025
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 195065, member: 1241"] Tesla jak każdy sprzęt wymaga dbania o ten sprzęt aby byl sprawny i służył długo. Nie musza to być płatne przeglądy na które trzeba sie wybierać 100km+ albo dalej do ASO i poświęcać na to cały dzień. Tesla jest wyjątkowa bo nie zmusza do tego aby utrzymać gwarancję, ale w swoich materiałach Informuje co i co jaki okres trzech robić. Do serwisu można się zgłosić gdy użytkownik zauważy ze coś jest nie tak. To jest bardzo wolnościowe podejście i ja je cenie i szanuję. Właśnie po to sa obowiązkowe badania techniczne aby wyłapać usterki o których właściciel może nie mieć pojęcia. W końcu równie dobrze może to być 10 letnie auto używane które ktoś kupił i nie jeździ z nim do ASO, ale musi co rok robić badanie techniczne. Od tego to badanie techniczne jest. Usterki które powodują oblanie takiego badania nie muszą być poważne. To niekoniecznie sa niedziałające hamulce ale hamulce które nie działają w 100% poprawnie, tylko na 95%. Z luzem w zawieszeniu też można pewnie z 2 lata pojeździć zanim nam koło odpadnie.To nie jest tak że każda Tesla po 3 latach nie nadaje się do jazdy tylko więcej % pojazdów tej marki ma jakies usterki, często już gdy odbierany je z salonu, co jest akurat częste w tej marce. Usterki wykryte przez diagnostę można naprawić w ASO lub w dowolnym warsztacie i wtedy można przejść badanie techniczne. U nas zresztą diagnosta w przypadku tych drobnych uchybień wystawia kwit ze wszystko jest ok i mówi co trzeba naprawić a auto zazwyczaj odprawia tylko w przypadku poważnych awarii, wtedy kiedy są pewnym zagrożeniem. Bo np rysa na przedniej szybie czy niedziałający klakson to chyba nie są rzeczy które odbieramy jako zagrożenie dla innych uczestników ruchu. A jednak autami z takimi defektami nie wolno jeździć po drogach [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Tesla najbardziej awaryjnym samochodem z raportu TÜV 2025
Top