Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Tesla nie stawia w Polsce ładowarek
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="EVJerry, post: 229221, member: 3474"] Konkurencja w sensie ładowania - to chyba było oczywiste. Bo, jeśli konkurencja w sensie firm, to Ionity jest przedsięwzięciem wspólnym producentów samochodów i ewidentnie rozwija się w PL szybciej niż sieć Tesli. Tu właśnie jest BMW, Mercedes, Hyundai, Ford, VW (cała grupa). Nie, SuC nie było dodatkiem do biznesu Tesli. Było głównym elementem napędzającym biznes. W Niemczech jest to główny powód, dla którego ludzie kupują Teslę. Jeśli obedrzesz Teslę z SuC, to bardzo niewiele pozostanie, co miałoby przemawiać za tym, że jest lepsza od dowolnego innego bardziej znaczącego konkurenta. Narzekam w tej kwestii na Teslę, bo ewidentnie w Polsce rozwija się w tempie ślimaka. Nie oczekuję SuC co 150 km, ale oczekuję, że główne trasy zostaną obstawione tak, by można było nimi przejechać z dopuszczalnymi prędkościami. Tymczasem korzystając tylko z SuC: Z Warszawy do Gdańska - nie dojedziesz ani przez S7, ani przez A1 Z Warszawy do Katowic - nie dojedziesz Z Warszawy do Krakowa - jedynie, jeśli od Radomia do Krakowa będziesz jechał zachowawczo To nie są wydumane trasy. To są trasy, które pokonuje spora część użytkowników Tesli. W 2024 pokonałem trasę ok. 5000 podczas jednego z wyjazdów. No i gdzie musiałem posiłkować się ładowarką inną niż SuC? W Polsce... Kiedyś można było wierzyć w bajeczki Tesli, że niby ciężko im się buduje, bo stawiają stacje dużych mocy. Ale lata płynął i konkurencja stawia stacje większych mocy. Jakoś na zachodzie można było postawić stacje z mniejszą ilością stanowisk i je rozbudowywać. Tylko w PL to jest magicznie niemożliwe. O rozbudowie nieuciążliwej nie wspominając. Jakoś w Austrii widziałem dostawiane stanowiska, dookoła budowa, ale kilka stanowisk starszych działało. A w tym roku w Krakowie coś modyfikowali i największy SuC w Polsce wyłączyli w 100%. Przepraszam, w 90%, bo na jednym stanowisku Tesla pracownika się mogła ładować. Tylko plebs nie mógł. Jak zwróciłem uwagę gościowi, że w nawigacji nie oznaczyli SuC jako niedostępny, to jedyną reakcją było to, że sobie kolejny łyk kawki zapodał - bo przecież co go interesuje satysfakcja klienta - ta w PL jest kompletnie wyłączona. Kolejny problem - zawstydzające lokalizacje. Np. Poznań (w centrym miasta i płatny parking) Ciechocinek (mała moc i trzeba daleko odjechać od głównej trasy) Lućmierz (w ogóle pipidówka) Trzebownisko (nagrodę powinien dostać każdy, kto znajdzie w nocy tę lokalizację i domyśli się, że jedyny możliwy wjazd jest pod prąd). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Tesla nie stawia w Polsce ładowarek
Top