Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Tesla nie stawia w Polsce ładowarek
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="umcus, post: 229359, member: 4543"] Ja tylko próbuję zrozumieć, jaki jest cel porównywania SuC do Ionity, która wg Ciebie jest siecią pięciu producentów, z których każdy ma większe przychody od Tesli, a więc dysponują grubo x5 gotówką. A samo Ionity jest zaledwie ździebko lepsze od sieci SuC u nas w kraju (i również daleko im do bycia siecią, na której można przejechać Polskę wzdłuż i wszerz). Dla mnie jest to bez sensu, również dlatego, że, biznes związany z SuC przynosi Tesli sporo mniej niż 8% przychodu (globalnie, gdzie w takich US czy UE jest tych SuC jak mrówków). I tak, inne sieci mogłby być lepsze. Ba, sporo lepsze, bo to przecież jest ich core biznes, a nie poboczny. Ich polityka cenowa mogłaby być lepsza, jakość usług mogłaby być lepsza, bo to jest ich jedyny produkt, jedyne przychody. A jednak, mamy to co mamy. Narzekiwania (spóźnione) na Teslę są dla mnie przykładem, że jednak to Tesla nadal jest wyznacznikiem jakości a nie np. Greenway, co jest w cholerę dziwne. No ale trzymam kciuki, że faktycznie sieć SuC będzie się powiększać zgodnie ze słowami Larsa Moravy. Na pewno będzie to z korzyścią dla użytkowników, bo jak widać, na inne sieci można tak średnio liczyć (albo trzeba kupować jakieś idiotyczne abonamenty). Wiele kryteriów. Tesla choćby ignoruje np. 800V w swoich najpopularniejszych modelach. Już nie zjeżdżajmy z tematu :) Wiadomo, kwestia gustu, ale Tesla nie robi najlepszych na świecie samochodów. Acha, czyli ignorujemy fakty i opieramy się wyłącznie na przeszłości? Trochę to bez sensu. Poza tym, nadal porównujesz marginalną pozycję biznesu z corowymi biznesami innych firm. Nie można? Pewnie, że można. Ale czy to ma jakiś sens? Wątpię. Czy ja wiem, lotnisko jest pod nosem. Lokalizacja jest bardzo spoko. W ustalaniu lokalizacji jest sporo czynników branych pod uwagę. Ty wziąłeś tylko jeden - Tobie nie pasuje, bo musisz zboczyć 10 km. Przypomina mi się dyskusja o SuC w Trójmieście. Jednemu pasowało, drugiemu nie. Nie dogodzisz. Zawsze będzie ktoś niezadowolony. To wtedy bierze BMW i jeździ po Ionity, byle nie na Lublin i Białystok (żart). Jak ktoś kupuje Teslę, żeby dużo jeździć po kraju i korzystać wyłącznie z SuC, to znaczy, że w ogóle nie odrobił pracy domowej. Bardzo źle wybrał narzędzie pracy. Moim zdaniem z Greenway są dwa problemy: ceny i brak przewidywalności. Nie mam zbyt wielkiego "nalotu" na EV, a i tak zdarzyło mi się odbić od 2 ładowarek GW, może to pech, ale jestem nieco uprzedzony. Na szczęście jest pomidor.io, to przynajmniej można na szybko sprawdzić, czy dana ładowarka jest w miarę uczęszczana, choć pewności nigdy nie ma. A przecież to jest ich biznes, kompletnie nie rozumiem takich wtop. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Tesla nie stawia w Polsce ładowarek
Top