Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla po wakacjach
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TomRS, post: 177522, member: 2681"] Wczoraj wróciłem z wyjazdu wakacyjnego nad nasze morze (okolice Białogóry). I kilka refleksji mnie naszło. Nawigacja - generalnie działa przyzwoicie, trasy wyznacza całkiem sensownie, wczoraj zaoszczędziła mi stania w korku na A1, sugerując objazd poza autostradą. Ale widzę też słaby punkt planowania tras. Wyjeżdżałem z Prusewa z SoC na poziomie 50% (na miejscu nie miałem kompletnie opcji na podładowanie). Wcześniej obejrzałem sobie trasę w Plugshare i stwierdziłem, że czasowo optymalnie będzie naładować się na MOP Olsze (Ionity). Z ciekawości włączyłem nawigację bezpośrednio do domu (Poznań), żeby zobaczyć co też Tesla mi zaproponuje. No i zaproponowała mi SuC Ciechocinek (pomysł generalnie totalnie z dupy, bo nadłożona godzina jazdy), przy okazji informując mnie, że tam nie dojadę i mam naładować pojazd. Ale gdzie - na ten temat system się nie zająknął. Oczywiście mam Plugshare i tym podobne aplikacje, więc mogłem sobie poszukać. Dlaczego nawigacja nie sugeruje w tym wypadku listy ładowarek znajdujących się z grubsza na trasie i będących w zasięgu ? Znakomicie by to uprościło etap planowania. No chyba, że coś źle robię ? Autopilot - boi się niektórych wiaduktów nad eSkami czy autostradami i kompletnie bez sensu mocno zwalnia jak się do nich zbliża. Fantomowe hamowania na kompletnie pustej drodze tez potrafią czasem wystraszyć i w...ć. A jak ktoś jest blisko za tobą, to już słyszę te lecące wiązanki. No i dezaktywacja autopilota przy zmianie pasa... dlaczego on do ciężkiej cholery nie może się włączyć po zakończeniu manewru, tak jak wyłącza się automatycznie kierunkowskaz ??? I jeszcze to jego "bim-bam" przy ponownym włączeniu ... no potrafi to wyprowadzić z równowagi. Finalnie jechałem na samym tempomacie, bo ten działa świetnie. I to, o dziwo są w zasadzie wszystkie moje zarzuty wobec tego auta po 4 tys km ;) no może jeszcze odpalające się w pełnym słońcu wycieraczki ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla po wakacjach
Top