Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Tesla Poland – Katowice
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tokwi, post: 100925, member: 79"] Pewnie dlatego nie ma widoku terminarza "data & godzina" bo technik mobilny robi sobie trasówkę i wysyła SMS, a jeśli obdzwania. BTW, co masz [USER=6]@Bronek[/USER] do wymiany? Bo, ja w końcu doczekałem się, ze coś sie zepsuło - a w zasadzie nie zepsuło tylko procedury sygnalizują wymianę kabla od portu ładowania do baterii. Wyświetlał się błąd CP_a163 i CP_a100. Jestem pod mega wrażeniem, że nie trzeba z tym (grzebanie w HV) jechać do serwisu, tylko można on-site. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Tesla Poland – Katowice
Top