Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla udostępnia materiały dotyczące oryginalnego Roadstera
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 127466, member: 1203"] Do tej pory Tesla robiła wszystko żeby utrzymać sieć serwisową w swoich rękach. Celem było zatrzymanie marży na usługach serwisowych u siebie i zapewne dalej chcieli by to robić. Moim zdaniem jednak zaczyna przerastać ich własny sukces i volumen sprzedaży. Po prostu nie są w stanie własnymi siłami rozwijać sieci serwisowej dostatecznie szybko i będą musieli przynajmniej częściowo zrobić outsourcing serwisu, szczególnie jeśli planują dalszą ekspansję. Może to nie ta branża ale wystarczy prześledzić które globalne sieci restauracji rozwijają się najszybciej - te oparte na franczyzie. I co do innych OEM - tylko model sprzedaży ma się zmieniać, serwis pozostaje bez zmian. Nasze spojrzenie jest ciut skrzywione bo w Polsce zazwyczaj dealer=serwis ale za granicą obie funkcje bardzo często są rozłączone. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla udostępnia materiały dotyczące oryginalnego Roadstera
Top