Cześć,
czy ktoś z Szanownych Użytkowników będący posiadaczem Tesla Wall Connector gen. 3 ma taki problem, że urządzenie na krótko przerywa ładowanie ok. godzinę po rozpoczęciu procesu, aby chwilę później wznowić je, jak gdyby nigdy nic?
Dostaję powiadomienie na aplikację o przerwanym procesie ładowania, ale gdy sprawdzam, to auto już dalej się ładuje. Wall Connector nie jest nagrzany i nie ma żadnych raportów błędów. Ma najnowszy soft.
Na forach anglojęzycznych czytałem, że to może być spowodowane próbami połączenia się przez WC do sieci WiFi. U mnie nie ma żadnej.
Może ktoś - coś?
czy ktoś z Szanownych Użytkowników będący posiadaczem Tesla Wall Connector gen. 3 ma taki problem, że urządzenie na krótko przerywa ładowanie ok. godzinę po rozpoczęciu procesu, aby chwilę później wznowić je, jak gdyby nigdy nic?
Dostaję powiadomienie na aplikację o przerwanym procesie ładowania, ale gdy sprawdzam, to auto już dalej się ładuje. Wall Connector nie jest nagrzany i nie ma żadnych raportów błędów. Ma najnowszy soft.
Na forach anglojęzycznych czytałem, że to może być spowodowane próbami połączenia się przez WC do sieci WiFi. U mnie nie ma żadnej.
Może ktoś - coś?