Tesla Warszawa to dno..../..Zmieniam na Tesla Warszawa poprawcie się a będzie SUPER

Robmal

Posiadacz elektryka
Tesla Wwa łudzę się, że może ktoś to u Was przeczyta.

Najpierw przez tydzień z Wami walczyłem o dosłanie dokumentów by dokonać rejestracji auta i jego odbioru zgodnie z ustaleniami.
Dziś udało mi się nie bez problemów zarejestrować samochód i obligatoryjnie opłacić ubezpieczenie.
Poinformowałem Was mailowo (co chyba było błędem), że zgodnie z ustaleniami i terminem jutro mam odbiór.
Po 30 min otrzymałem takie coś "

niestety nie mogę potwierdzić jutrzejszego odbioru, ponieważ auto nie jest jeszcze przygotowane przez serwis. Z informacji od serwisu dostałam informację, że bezpiecznym terminem będzie przyszły piątek tj. 17.12 - czy ta data Panu odpowiada?"

Rozumiecie, że ludzie pracują, mają zaplanowane urlopy na odbiór, opłacone bilety itd.
To co robicie to jest dno i kupa mułu.

Koledzy co Wy byście zrobili w takiej sytuacji - na maile nikt nie odpowiada, na telefony również.....
 

usrobo

Posiadacz elektryka
wg mnie nie wykonują jakiejś procedury. Nie jest dla mnie możliwe ze firma wysyłająca ludzi w kosmos nie ma procedury na wydawanie aut.
gdzieś popełnili błąd i jak widać ktoś się zorientował i wstrzymał im dostawę kolejnych aut. Ja z początku grudnia zostałem przesunięty na luty 2022 i dzwonili do mnie z Niemiec!
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Tesla Wwa łudzę się, że może ktoś to u Was przeczyta.

Najpierw przez tydzień z Wami walczyłem o dosłanie dokumentów by dokonać rejestracji auta i jego odbioru zgodnie z ustaleniami.
Dziś udało mi się nie bez problemów zarejestrować samochód i obligatoryjnie opłacić ubezpieczenie.
Poinformowałem Was mailowo (co chyba było błędem), że zgodnie z ustaleniami i terminem jutro mam odbiór.
Po 30 min otrzymałem takie coś "

niestety nie mogę potwierdzić jutrzejszego odbioru, ponieważ auto nie jest jeszcze przygotowane przez serwis. Z informacji od serwisu dostałam informację, że bezpiecznym terminem będzie przyszły piątek tj. 17.12 - czy ta data Panu odpowiada?"

Rozumiecie, że ludzie pracują, mają zaplanowane urlopy na odbiór, opłacone bilety itd.
To co robicie to jest dno i kupa mułu.

Koledzy co Wy byście zrobili w takiej sytuacji - na maile nikt nie odpowiada, na telefony również.....
Odpisz im ze w tej sytuacji prosisz o przesuniecie na 15 stycznia:)
Musza zamknac temat do konca miesiaca, bo jak nie to Elon sie wkurza.

a na powaznie, czasami tak bywa przy odbiorach aut… jak odbieralem lexusa to przesuneli mi termin o 7 dni bo tez cos nie bylo gotowe.
Kolega w 01.2021 zamowil audi A3 z odbiorem w czerwcu i jeszcze go nie ma i nie wiadomo czy bedzie na 05.2022r.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
OK. Próbuje ochłonąć. Rozumiecie ten absurd, mam dla 2 osób opłaconą podróż i urlop. Na 20 godz. przed wyznaczonym terminem odbioru po tym jak ja im przypominam, że mam odbiór to wysyłają mi takiego maila. Bez słowa przepraszam, telefonu, czegokolwiek....
 

JareG

Pionier e-mobilności
Tak czy siak, nie warto się gotować bo to niezdrowe.
Jak ktoś już napisał, odpisz im że masz swoje plany i albo zgodnie z ustalonym terminem, albo np. w tym styczniu 2022.

Pozdrawiam
 

krzyss

Pionier e-mobilności
OK. Próbuje ochłonąć. Rozumiecie ten absurd, mam dla 2 osób opłaconą podróż i urlop. Na 20 godz. przed wyznaczonym terminem odbioru po tym jak ja im przypominam, że mam odbiór to wysyłają mi takiego maila. Bez słowa przepraszam, telefonu, czegokolwiek....
No jest to masakryczne i doskonale rozumiem twoja irytacje. I juz nie chodzi o same emocje zwiazane z odbiorem tylko zwykle wkurzenie.
Pewnie gdys pojechal to by nie odeslali Cie z kwitkiem… a tak przeciagaja nie wiadomo po co.
Pewnie maja zastawione to auto i nie maja jak tego ogarnac. Za duzo aut, za maly plac, za malo ludzi… i jeszcze z tego co czytalem w obsludze klienta placa 4000.- na reke, nie jest to wynagrodzenie zbyt wysokie na Warszawskie warunki i pewnie ciezko o dobrych pracownikow.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Życie. Jak jest za mało ludzi to się nie wyrabiają przy takiej ilości aut na raz.
Problem w tym, że oni tam nie są winni temu. Centrala Tesli Europę ich w takiej mikro ilości zatrudniła. Może być jeszcze gorzej jak się będą zwalniać.
To podobnie jak w medycynie.
Są kolejki do specjalistów na NFZ, bo jest ich mało, to ludzie mają pretensję do nich, że muszą czekać. W efekcie Ci co nie wytrzymali ataków pacjentów, za tą niezależną od nich sytuację, zwalniają się z umów z NFZ i w efekcie jest specjalistów na NFZ jeszcze mniej, a presja na nich jeszcze większa.
😧😩😭
W przypadku Tesli różnica jest taka, że jak klient się obrazi to oni i tak auto sprzedadzą, na zachodzie wezmą każda ilość.
 

nyknow

Fachowiec
Tesla Wwa łudzę się, że może ktoś to u Was przeczyta.

Najpierw przez tydzień z Wami walczyłem o dosłanie dokumentów by dokonać rejestracji auta i jego odbioru zgodnie z ustaleniami.
Dziś udało mi się nie bez problemów zarejestrować samochód i obligatoryjnie opłacić ubezpieczenie.
Poinformowałem Was mailowo (co chyba było błędem), że zgodnie z ustaleniami i terminem jutro mam odbiór.
Po 30 min otrzymałem takie coś "

niestety nie mogę potwierdzić jutrzejszego odbioru, ponieważ auto nie jest jeszcze przygotowane przez serwis. Z informacji od serwisu dostałam informację, że bezpiecznym terminem będzie przyszły piątek tj. 17.12 - czy ta data Panu odpowiada?"

Rozumiecie, że ludzie pracują, mają zaplanowane urlopy na odbiór, opłacone bilety itd.
To co robicie to jest dno i kupa mułu.

Koledzy co Wy byście zrobili w takiej sytuacji - na maile nikt nie odpowiada, na telefony również.....
napisz im, że Ci odpowiada 17.12 i będziesz miał przynajmniej jasność kiedy odbierasz.

ja się z Tobą zgadzam w 100%, że to jest przegięcie i nie przystoi firmie Musk'a. ja chciałem auto kupić w listopadzie czy październiku (z dostępnych, które się potem pojawiały) ale jak nie potrafiłem się dodzwonić, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi mailowej to odpuściłem ostatecznie, żeby uniknąć właśnie nerwów pod koniec roku.

Ty też odpuść nerwy (chociaż wiem, że to nie jest proste) i let it go :) za miesiąc będziesz już tylko zadowolony :)
 

Michal

Moderator
Niestety wydawanie aut to rzeczywiście dno.

Mi rok temu powiedzieli, że jak nie dostaną kasy od leasingu, to sprzedadzą moje auto kolejnej osobie w kolejce, bo centrala ich ciśnie o wynik :/
W sumie ze 3 dni miałem w plecy na telefonach i kombinacjach, bo PKOleasing nie wiedziało jak sobie z tym poradzić i nie chcieli przelać bez dokumentów rejestracyjnych. Dokumentow nie było, bo auta nie było jeszcze nawet w Polsce. Otarło się o jakiś dyrektorów PKO i jakoś udało się to załatwić ale co osiwialem, to moje.
Dopiero by były jaja jakby tir z dostawą miał jakiś wypadek i auto by nie dojechało...

Z moich doświadczeń wtedy wynikało, że winę za sytuację ponosi centrala w NL, bo źle planują dostawy do krajów, oraz oddział w PL, który nie potrafił przemyśleć wcześniej dostawy i walczyć o swoje. Wtedy informacja była taka, że tylko w PL są te durne dodatkowe przepisy o zwolnieniu z akcyzy potrzebnym do rejestracji, a leasingu nie chcą wypłacać kasy bez dokumentów rejestracyjnych. Więc gdyby, ktoś ruszył głową, to by o tym wiedział za wczasu i wysłał do PL transporty wcześniej niż do np. FR ale tak nie zrobili.

Mam nadzieję, że uda Ci się odkręcić urlop, bilety (jeśli pociąg, to normalnie zwrócisz) i nocleg.
 
Top