Robmal
Posiadacz elektryka
Tesla Wwa łudzę się, że może ktoś to u Was przeczyta.
Najpierw przez tydzień z Wami walczyłem o dosłanie dokumentów by dokonać rejestracji auta i jego odbioru zgodnie z ustaleniami.
Dziś udało mi się nie bez problemów zarejestrować samochód i obligatoryjnie opłacić ubezpieczenie.
Poinformowałem Was mailowo (co chyba było błędem), że zgodnie z ustaleniami i terminem jutro mam odbiór.
Po 30 min otrzymałem takie coś "
niestety nie mogę potwierdzić jutrzejszego odbioru, ponieważ auto nie jest jeszcze przygotowane przez serwis. Z informacji od serwisu dostałam informację, że bezpiecznym terminem będzie przyszły piątek tj. 17.12 - czy ta data Panu odpowiada?"
Rozumiecie, że ludzie pracują, mają zaplanowane urlopy na odbiór, opłacone bilety itd.
To co robicie to jest dno i kupa mułu.
Koledzy co Wy byście zrobili w takiej sytuacji - na maile nikt nie odpowiada, na telefony również.....
Najpierw przez tydzień z Wami walczyłem o dosłanie dokumentów by dokonać rejestracji auta i jego odbioru zgodnie z ustaleniami.
Dziś udało mi się nie bez problemów zarejestrować samochód i obligatoryjnie opłacić ubezpieczenie.
Poinformowałem Was mailowo (co chyba było błędem), że zgodnie z ustaleniami i terminem jutro mam odbiór.
Po 30 min otrzymałem takie coś "
niestety nie mogę potwierdzić jutrzejszego odbioru, ponieważ auto nie jest jeszcze przygotowane przez serwis. Z informacji od serwisu dostałam informację, że bezpiecznym terminem będzie przyszły piątek tj. 17.12 - czy ta data Panu odpowiada?"
Rozumiecie, że ludzie pracują, mają zaplanowane urlopy na odbiór, opłacone bilety itd.
To co robicie to jest dno i kupa mułu.
Koledzy co Wy byście zrobili w takiej sytuacji - na maile nikt nie odpowiada, na telefony również.....