Tesla Y 2 letnia SR lub Kia Eniro 64 min wersja L - kupię/przejmę leasing na firmę.

adamusek

Posiadacz elektryka
Zaczynam się rozglądać, ofert bardzo mało - jak nie znajde pójdę po nową, mam KDR więc 27k dofinansowania jest możliwe.
Kia 64 min wersja L, od roku 2022.

EDIT.
Mały update.
 
Last edited:

prebek

Posiadacz elektryka
Zaczynam się rozglądać, ofert bardzo mało - jak nie znajde pójdę po nową, mam KDR więc 27k dofinansowania jest możliwe.
Chętnie taka 2-3 letnią, wystarczy mi SR chyba że będzie dobra cena na LR.
z ciekawości, jak się uda znaleźć to napisz.
 

STMS

Pionier e-mobilności
jak masz KDR i 27k dotacji + firma odliczenie 50 % vatu to wg mnie żadna nie będzie z tym konkurencyjna bo nikt poniżej 130k nie sprzeda 2 latka YLR

dla 20-30k oszczędności nie pakowałbym się w używkę

nowy YLR to 224k - realny koszt w takim przypadku to ok 173k
nowy YSR to 205k - realny koszt w takim przypadku to ok 153k
 

KrzysztofFly

Moderator
jak masz KDR i 27k dotacji + firma odliczenie 50 % vatu to wg mnie żadna nie będzie z tym konkurencyjna bo nikt poniżej 130k nie sprzeda 2 latka YLR
No chyba raczej KDR z zakupem na firmę się nie łączy. Jest albo to, albo to, przy czym na firmę także można dostać 27k na osobowy, tylko trzeba zadeklarować i zrealizować określony przebieg.
 

STMS

Pionier e-mobilności
No chyba raczej KDR z zakupem na firmę się nie łączy. Jest albo to, albo to, przy czym na firmę także można dostać 27k na osobowy, tylko trzeba zadeklarować i zrealizować określony przebieg.

łączy - jedno drugiego nie wyklucza
oczywiście nie dotyczy osób prawnych - tylko fizycznych
 

adamusek

Posiadacz elektryka
jak masz KDR i 27k dotacji + firma odliczenie 50 % vatu to wg mnie żadna nie będzie z tym konkurencyjna bo nikt poniżej 130k nie sprzeda 2 latka YLR

dla 20-30k oszczędności nie pakowałbym się w używkę

nowy YLR to 224k - realny koszt w takim przypadku to ok 173k
nowy YSR to 205k - realny koszt w takim przypadku to ok 153k
masz sporo racji, nie jestem na VAT, niewiele używek widzę, jeszcze troche poobserwuje rynek, najbardziej przejecie leasingu by mi odpowiadało może byc i 3-4 letnia.
 

STMS

Pionier e-mobilności
masz sporo racji, nie jestem na VAT, niewiele używek widzę, jeszcze troche poobserwuje rynek, najbardziej przejecie leasingu by mi odpowiadało może byc i 3-4 letnia.

jak nie jesteś na VAT to YSR za 205 wyjdzie poniżej 180 k
aby warto było rozważać używkę 3-4 letnią powinna być ona w cenie poniżej 130
wg mnie nie warto dać więcej niż 100 max 110 za uczciwy pojazd - bateria degradacje będzie miała ok 10 % lub więcej

a wiedz, że 3-4 lata temu Y w salonie kosztował ponad 300 więc kto sprzedaje takie auto za 110 ?
desperat co ma auto z wadami lub bite , ciągnięte z zachodu i klepane

poza tym 4 letni Y to nie ten sam co aktualny - tesla też zmienia technologię i w nowym masz nową a nie sprzed 4 lat

tu naprawdę nic nie przemawia za używką
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Doskonale to rozumiem dlatego patrzę tez na Eniro 64 XL z 2021 można już kupić za ok 110k
 
Top