Tesla Y LR na hamowni +BOOST

KrzysztofFly

Moderator
Taki filmik trafiłem przed chwilą na YT
Myślę, że film rozwieje wątpliwości, o tym czy BOOST coś daje, kwestię czy warto trzeba już rozważyć samemu. Ja osobiście uważam podobnie jak autor filmu.
 
Last edited:

KrzysztofFly

Moderator
U mnie boost LR z 4,4 zrobila w 4 sek nna zwyklej drodze. Ale to co gada facio to czuć. Ale potem sie przyzwyczajamy i znow mało :)
Do wszystkiego się można przyzwyczaić, jednak pasażer którego przewieziesz raczej nie będzie przyzwyczajony ;).
W sumie jak się na co dzień jeździ "normalnie" to jak czasami musisz przyspieszyć, to też to czuć, a już najbardziej przy wyprzedzaniu i wtedy nawet nasze standardowe 5.0 w Y LR daje radę. Jak ktoś na co dzień "ciśnie" no to wtedy już chyba tylko Performance lub Plaid pozostaje ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pasażerowie mają niestety ....... :) U mnie pomimo że żona też prowadzi i ma "ciężką nogę" to marudzi niemal codziennie.
Tym bardziej, ze siedzi na ogół z tyłu..
W suvie jeszcze bardziej czuć, bo siedzi się wyżej itp
 

KrzysztofFly

Moderator
Z pasażerami tylko chill. Każdy inny tryb się nie nadaje do wożenia ludzi, chyba że na chwilę pokazowo
W trybie Chill próbowałem przez jakiś czas jeździć, na co dzień jest ok, jednak raz na jakiś czas przychodzi taki moment, że trzeba dynamicznie wyprzedzić lub przyspieszyć i wtedy jest zonk, bo przyspieszenia nie ma (i nawet skrót do przełączania na rolce nie pomaga, bo zbyt długo trwa przełączanie). Tak więc po krótkim okresie próby wróciłem do trybu Standard i na co dzień na nim jeżdżę robiąc sobie Chill własną stopą, a w razie potrzeby mam zawsze moc pod stopą.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Mam ustawiony kickdown z SEXY buttons, wciśnięcie gazu do końca przełącza tryb na Sport. Nadal jest opóźnienie do pełnej mocy ale tak z 1 sek tylko. Zmianę trybów mam też w przycisku od spodu kierownicy.
 

KrzysztofFly

Moderator
Mam ustawiony kickdown z SEXY buttons, wciśnięcie gazu do końca przełącza tryb na Sport. Nadal jest opóźnienie do pełnej mocy ale tak z 1 sek tylko. Zmianę trybów mam też w przycisku od spodu kierownicy.
Moja prawa noga też daje radę ;)
 

aadamuss

Pionier e-mobilności
Od kiedy przejechałem się z tyłu jako pasażer to jeżdżę inaczej :) Kierowcą była żona która normalnie zamula auto a i tak wrażenie z tyłu były trudne do wytrzymania. Teraz do oporu cisnę tylko jak sam jadę 😀
 
Top