Tesla Y naprawa blacharska

solik

Pionier e-mobilności
Znany rzezbiarz samochodowy sam przyznal, ze dawno zadne auto mu tak krwi nie napsulo przy naprawie, twarde te Tesle ;)

 

Michal

Moderator
To prostowanie końcówek podłużnic, trochę przyprawia o ciarki...
Zwłaszcza, że robi to pod temperaturą, co może totalnie zmienić właściwości stali i sprawić, że będzie się kruszyła zamiast giąć...
 

solik

Pionier e-mobilności
Zwłaszcza, że robi to pod temperaturą, co może totalnie zmienić właściwości stali i sprawić, że będzie się kruszyła zamiast giąć...

ktos w komentarzach wlasnie wspomnial ze stal uzyta w Tesli po nagrzewaniu stanie sie krucha i efekt bedzie jaki bedzie
 

Michal

Moderator
Jeszcze jak jakieś tam blachy zewnętrzne prostuje to powiedzmy, że ok - można zrozumieć. Ale przyczepy podłużnic, to już jest niezła jazda... Dlatego jak auto ma totaled w USA (w dowolnym kraju), to nie powinno być sprowadzane i naprawiane. Dlatego też Tesla blokuje takim autom SuC, bo skoro tak dogina podłużnice, to czemu miałbym nie doginac baterii...
 
Top