Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="CODI, post: 220092, member: 4495"] Ja tez dzisiaj miałem okazje przejechac sie Juniperem. Z powodu spóźnienia mielismy mało czasu na jazde ale dzieki spoznieniu kolejnej ekipy drugie tyle było na wizję lokalną. Z plusów lepsze wykończenie i materiały wewnątrz. W tym lepsza tylna półka niz w starym. Demo ze starego miało zmechaconą powierzchnię tytaj nie ma sie co mechacic, struktura materiału jest delikatniejsza bez dłuzszego włosia. Jest ciszej nic w starym y-ku przy jeździe do 100-110km/h więcej nie jechałem. Zawieszenie coś posrodku starego y-eka a 3HL na dziurawej mocno połatanej bocznej drodze sensownie wybiera wyboje, sa słyszalne ale nie przenoszą sie jak w starym na kabine. Bardzo dobra praca kamer, dobra widocznosc mimo pozniej godziny. Kamera łapie duzy zakres kątowy. Minusy: duza zmiana w przełozeniu kierownicy na koła, mały nagły ruch kierą i auto sie buja. W starym nie bylo tego efektu. Pytałem czy to przez steer by wire mówia ze go tam nie ma. Dziwnie krótko sie steruje, trzeba sie naprawdę przyzwyczaić. Hamowniki takie słabe jak byly w starym, za to mialem ustawiona mocna rekuperacje wiec puszczenie przyspieszacza jest chyba bardziej odczuwalne niz w starym. Bardzo słabe zamykanie drzwi przednich (tył tylko lekko lepiej albo to złudzenie). Porównałem ze starym w salonie i drzwi pewniej sie zamkneły (chyba ze opuszczona szyba cos pomogła). W nowym trzeba pacnąc mocno i czuc ten rattle w srodku. Chwile pózniej bylismy w Hyunday i Kia i nawet KonaE duzo lepiej tutaj wypada. Słabo spasowane plastki na dole drzwi, widać drogę przez szpare pomiedzy boczkiem a blachą i to grubosci monety. A myslałem ze takie miejsce powinno być jak kieszeń bez szpar. Ale było juz ciemnawo moze cos zle wypatrzyłem. Auto mialo 19stki od starego y-ka z dramatycznie wystającym rantem. Człowiek z Tesli mówił ze porównywali oryginalne 20-ki i mają ten sam wystający rant co w starym. Miałem nadzieję że to poprawią a tu nic. Zauwazyłem dziwną sprawe z szybami. 3HL ma dwie równe warstwy szyby z klejem po środku. Nowy Yek ma grubszą zewnętrzną, cieńszą wewnętrzną, sumarycznie wygląda to na cieńszy zestaw niz w 3HL (suwmiarki niet). Zrobiłem nawet foty ale z powodu ciemnosci nie wyszły. Po wizytcie i tescie mam wiecej znaków zapytania niz odpowiedzi. Wizualnie auto mi sie wcale tak nie podoba, szczególnie plastikowy tył (ten czerwony pas jest zbedny wole uklad swiatel starego y-ka). Przedni pas jest wizualnie ok. Malutkich swiateł mijania i ich adaptacji nie miałem jak przetestować nie było tak ciemno. Jesli dołożyc na to ze Hyundai obnizył sporo cenę Ioniq-a (zrównali sie z Teslą ) i oferuje leasing 100,2% bez innych oplat to Teasla wygląda cenowo słabo. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)
Top