Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="umcus, post: 226218, member: 4543"] Czytałem gdzieś, że jeśli zmniejszy się prędkość, to wtedy łagodniej rusza. Będę próbował ;) To kwestia różnego podejścia do systemów - można bez problemu zmienić pas, jak ma się EAP. Można też fajnie zmienić pas, jak się ma działające FSD, czyli w US albo Chinach ;) No i do tej pory bez AEP można było użyć Commandera. Samo to, że istnieje coś takiego do Tesli jest ogromną zaletą. Natomiast EV6 nie lubi się z moimi drogami. Lepiej na nich nie używać asystentów, bo można zawału serca dostać przy mijance. EV3 nie testowałem, ale zakładam, że działa tak samo. Co mnie ciekawi, czy brak możliwości wyboru podczas jazdy między AP a TACC to wpadka, która zostanie poprawiona przy okazji aktualizacji, czy zapowiedź zmiany we wszystkich modelach. Bo nie sądzę, żeby akurat tylko w Juniperze miało to działać inaczej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)
Top