Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y okiem posiadacza trójki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pepePanDziobak, post: 64063, member: 621"] Ja dodam tylko dwa (może więcej) słowa o moim MIC Model Y LR z 2021 - trochę dla tych co by patrzyli na Model Y z rynku wtórnego: 1. Mam Atoma więc prawie wszystko na ekranie laguje <sadface> ale Youtube daje radę oglądać tylko że trzeba rozdzielczość zmienić na max 720p 2. Nie mam półki z tyłu, ale szczerze to nigdy jej nie potrzebowałem 3. Jeździłem MYP z Berlina i zawieszenie tam jest fajniejsze, ale opony faktycznie są głośniejsze. W moim LR jest dużo ciszej na 19 aero, a liczę też trochę że w przyszłym roku poproszę o wymianę amortyzatorów i sprężyn to dostanę te bardziej komfortowe niż to co mam teraz (muszę dopytać w Ząbkach czy jest taka możliwość) 4. Nie mam podgrzewanych wycieraczek z przodu 5. Mam radar i czujniki parkowania (chociaż radar chyba w obecnym sofcie 2022.40.4.1 już nie jest wykorzystywany?) 6. Jak jeździłem M3 to jednak komfort jazdy i widoczność była gorsza. Ogólnie to Model 3 ma więcej litrów przestrzeni bagażowej niż BMW X5 czy Mercedes GLE więc to na pewno mu nie umniejsza. To w ogóle powinno się głośniej mówić bo ja po przesiadce ze spalinowego to zakładałem że frunk jest dodatkową przestrzenią i tyle, a tam jednak jest tego dużo więcej i nie trzeba się bardzo nastawiać na Model Y jeżeli chce się "pakowne" auto. 7. Dużo gorzej się parkuje MY niż M3. Jest dłuższy, szerszy, a tylne drzwi są tak szerokie że bez szans coś włożyć czy wyciągnąć jak są wąskie miejsca parkingowe. Przez to że jest dłuższy to też promień skrętu jest jak w Tytanicu. W Warszawie to bez szans na wjazd do większości prostopadłych miejsc parkingowych przodem, ja od razu ustawiam się tyłem. 8. W Model 3 z tego co pamiętam z tyłu Subwoofer zajmuje więcej miejsca niż w Model Y. 9. Lepszy uciąg na haku w MY niż M3. 10. W Model Y jest jeden cały szklany dach więc tutaj są trochę inne możliwości. Na kemping to jest jedna blenda, a nie dwie. Do dachu można więcej rzeczy "przyssać" tj. kamery go pro, uchwyty na telefon, zasłonki "kempingowe" uchwyty na tablet dla dzieci - nie jest to duża różnica ale zawsze. 11. Ogólnie konsola centralna jest wyżej umieszczona w MY niż w M3 i tym samym nawiewy z tyłu dmuchają bardziej po kolanach pasażerów niż po piszczelach. 12. Klapa i dostęp do bagażnika to jeden plus, ale drugi to że woda i śnieg nie wpadają do środka. 13. Udało nam się pojechać na 4 snowboardy i 4 osoby bez bagażnika dachowego. Jestem prawie pewien że w M3 byśmy się nie zmieścili ale tak naprawdę przez ostatni rok to był jedyny moment kiedy samochód był tak zapakowany, większość czasu wożę raczej powietrze. 14. Faktycznie mam cały czas wrażenie, że ciągle mi brakuje takich 10% więcej w pojemności baterii. Prawie notorycznie dojeżdżam do ładowarek na 2%, 3% lub 5% pomimo ładowania do 90%, 95% lub nawet 100% - ale mimo to w 10 miesięcy zrobiłem 24 tys. km i bardzo bardzo rzadko się zdarza, że w trasie muszę jechać wolniej bo "nie dojadę" - dosłownie 2 lub 3 razy w całej historii użytkowania. Z wad to na pewno mogę powiedzieć, że ciężko się ludziom tłumaczy że klamki się nie wysuwają same oraz że z tyłu drzwi się nie podnoszą do góry w przeciwieństwie do odpowiednio Modelu S i X. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y okiem posiadacza trójki
Top