Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="korzonek, post: 177424, member: 3044"] Tak żeby dodać o czym dokładnie mówię: - Nie mówię o jeździe 150-160km/h, ale 110-130km/h już jest niestabilnie, żeby być uczciwym około 120 pojawiają się dziwne akcje. Na tyle, że muszę korygować i bardzo mocno trzymać kierownicę. Nawet jak wiało o wiele mocniej w innych autach, jak VW czy BMW (też SUVy), tak mną nie rzucało. Ja to jeszcze zniosę, ale żona jest wściekła. Poniżej tej prędkości jest ok, jadę często Zakopianką około 100km/h (tam gdzie wolno) i nawet na zakrętach wydaje się spoko. - Co do offtopiku z AP - nigdy nie używam takich systemów poza autostradą czy ekspresówką. Niby można, ale zawsze ktoś zmienia pas, włącza się do ruchu - za dużo stresu. Ogólnie po prostu przywykłem, że jadę dość spokojnie 120-130km/h autostradami, czasem wyprzedzę, a systemu nie muszę wyłączać. Z AP oboje z żoną czujemy wyraźny spadek jakości. Włączanie, wyłączanie, ciągłe kręcenie kierownicą, brak możliwości korekty (bo się wyłączy). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
Top