Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Paweł M., post: 198506, member: 3579"] Mam TMY LR od sierpnia 2024. Zrobiłem 25tyś km. Porównuję do Superba, Passata, Insygni i Kodiaqa. TMY prowadzi się bardzo dobrze, kierownice ustawioną mam na lekką a i tak opór jest większy, jak dla mnie to mógł by być jeszcze mniejszy. Nie widzę dziwnych zachowań, ogólnie jest ok. W czym widzę różnicę i co mi bardzo przeszkadza to to że to auto jest twarde, to się przekłada na prowadzenie na dziurawych drogach i koleinach. Przez twardość auto jest mniej komfortowe, głośniejsze na dziurach i bardziej "nerwowe" w prowadzeniu. Jest jak w starych lekkich, twardych hatchbackach, kiedyś to lubiłem teraz nie koniecznie, ciężko mi to zaakceptować w aucie typu TMY. Plusy twardego zawieszenia i dużych szerokich opon to to że to auto mimo swojej masy świetnie trzyma się w zakrętach. Jak dla mnie na równych drogach jest dużo bardziej przyklejone niż moje poprzednie auta. Dzięki temu i dużej mocy jest czasami fan na krętych równych drogach. Ale zdecydowanie mógłbym z tego zrezygnować i mieć większy komfort. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
Top