Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="itguy, post: 202419, member: 1901"] A dlaczego nie jeździ się w zakręcie na wciśniętym sprzęgle? Po za tym jesteś w stanie dużo łatwiej zmienić balans auta. W spalinowych wystarczy hamowanie silnikiem, więc tutaj wystarczyłby minimalny regen. To nie ma znaczenia na publicznej drodze, tylko na publicznej drodze możliwość wyłączenia ESP nie ma również znaczenia... No i do tego w Tesli jest taki efekt że jak puścisz gaz w trybie tego niewydarzonego "driftu" od enhance to jedziesz jak na sprzęgle, ale jak delikatnie dodasz gazu to jest moment w którym auto jednak trochę hamuje silnikiem elektrycznym - coś jakbyś redukował bieg bez dobrego dobrego dobrania obrotów, strasznie to irytujące. Z innych wkurzających rzeczy to nie działa u mnie tryb rwd. Owszem odłącza przedni silnik ale auto przechodzi w tryb awaryjny, wyświetla się żółwik i na tylny stator podaje tylko jakoś promil mocy - dynamika jak w skodzie w gaziutku - zgłaszałem to - odpowiedź "u nas działa, a nie mamy każdej możliwej wersji Tesli żeby to naprawić"... Dlatego tak średnio to polecam :) są i jeszcze cechy własne Tesli które to pogarszają - fabryczne hamulce w Y i 3 to jakieś nieporozumienie. Owszem jak jest regen to jest spoko, nawet przy dynamicznej jeździe, ale jak wyłączyć zupelnie regen to jest niebezpieczne nawet jadąc po publicznej drodze bo siła hamowania to żart - hamulce naprawdę są za słabe na masę auta, łatwo się przegrzewają i co najgorsze jak już wyłączysz ten ESP i chcesz poszaleć to okazuje się że brake bias jest strasznie na przód co tylko pogarsza sytuację (chociaż to jest zrozumiałe w każdej innej sytuacji - regen hamuje w większości tyłem więc w normalnej sytuacji to ma sens, ale przy wyłączonym regenie jest dramat) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
Top