Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="itguy, post: 203095, member: 1901"] Źle mnie zrozumiałeś, ten samochód idzie po zakrętach jak przecinak, szczególnie w zimie i wg mnie prowadzi się dobrze, do bólu przewidywalnie, ale z włączonym ESP tak jak fabryka go stworzyła, bo w plebejskim "drift mode" nie działa regen, a bez niego jak wyżej... A w wersji performance możesz sobie ESP dostosować, jeździłem nią, tylko że tam dla mnie problemem są felgi i zawieszenie - ja tym autem chce jeździć na co dzień po lubelskich drogach, dać go żonie żeby zaparkowała na krawężniku itd, a przez te dwie ostatnie rzeczy jest ciężko bo już w LR felgi mam porysowane a i zawieszenia mam czasem dość na niektórych drogach. A co do starego rwd to mam Lexusa is200 z 2002 roku. 2 litry benzyna, kompresor, co prawda tylko 200 KM , po przesiadce z Tesli ma się wrażenie że w ogóle nie jedzie ale fun factor jest nieporównywalnie większy, w zimie to już w ogóle kupa śmiechu. W Tesli hamulce hamują, tylko: A szybko się przegrzewają bez regenu, B wg mnie jest zdecydowanie za duża siła hamowania na przód (normalnie regen hamuje tyłem) bo na mokrym przód łatwo załącza ABS przy mocniejszym dohamowaniu, gdyby trochę przenieś ja na tył byłoby o niebo lepiej, C pedał jest dość twardy(normalnie nie trzeba go deptać mocno bo większość załatwia regen...) Na 120% hamuje przednia oś bardziej. Zdecydowanie bardziej niż tradycyjnym aucie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y Prowadzenie
Top