Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y RDW SR vs LR
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 185194, member: 1241"] Z wykresów napięcia dla LFP. Ktoś tutaj na froum też wrzucał SOC swojego magazynu który przy kiklunastu % nagle miał taki większy spadek wyrażony w % [ATTACH type="full" width="435px" alt="SOC.PNG"]21177[/ATTACH] Nic takiego zazwyczaj nie ma miejsca bo jak jedziesz w trase to prawdopodobnie ładujesz do 100% wiec kalibrujesz poziom. I jednak ludzie ładują od czasu od czasu do 100% To prawda, błąd może być zarówno na plus jak i na minus. Moim zdaniem u jednego będzie tendecja w jedną a u innego w drugą stronę. Im większy opór wewnętrzny baterii(starsza, bardziej zużyta) i im dynamiczniej jeździ kierowca tym większy będzie błąd i to zazwyczaj w baterii bedzie mniej niż na ekranie bo więcej energii uwolni się w baterii w postaci ciepła [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y RDW SR vs LR
Top