Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y RDW SR vs LR
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="OldSeb, post: 189863, member: 3190"] Taki scenariusz "wrost case": samochód stoi pod chmurką cała noc przy mrozie rzędu -10 -15 z SoC 10%, rano muszę od razu jechać na ładowanie. Pytanie ile czasu potrzebuje w takich warunkach bateria LFP a ile NMC żeby zacząć ładować się z sensowną prędkością, powiedzmy 40-50kW ? Wiem że nikt o zdrowych zmysłach nie zostawi na takim mrozie samochodu z takim SoC, chodzi mi tylko o punkt odniesienia ile czasu potrzebują oba typy baterii na rozpoczęcie ładowania przy dużym mrozie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y RDW SR vs LR
Top