Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y rwd zawieszenie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="eMeM, post: 121967, member: 2206"] Koledzy, ta "losowa" aktywacja zawieszenia może być jednak związana bezpośrednio z nawierzchnią, prędkością z jaką się poruszacie i typem samochodu. Zarówno tunel pod Ursynowem w ciągu S-2, wschodnia cześć POW, jak i nowa wylotówka S-79 z Okęcia do Tarczyna są o nawierzchni betonowej. Ten typ nawierzchni jest wykonywany, w dużym uproszczeniu, z pojedynczych płyt o stałym rozmiarze. Ja również zaobserwowałem, że przy 80 km/h w tunelu, na S-2 czy na S-79 Tesla podskakuje (lub delikatnie rytmicznie szarpie). Ten sam efekt miałem na jeździe próbnej KIA EV6 lub Renault Megane E-tech. Przy innej prędkości efekt znikał. Poprzednio jeździłem Mondeo o podobnym rozstawie osi co Tesla (285 vs 289 cm), ale o innym zestrojeniu zawieszenia i zawieszenie nie przenosiło tych efektów do kabiny. Wniosek: nawierzchnia betonowa + masa własna elektryków + sztywne zestrojenie zawieszenia dają nam taki efekt uboczny. Oby jak najmniej nam było dane jeździć po betonówkach 80 km/h ;-) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Y rwd zawieszenie
Top