Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zlp, post: 189831, member: 4183"] Dwukierunkowo fajnie, ale potrzebna jakaś komunikacja. Jeden akumulator 400V, drugi 600V, a trzeci 800V, i falowniki skonfigurowane pod te napięcia. Nie widzę losowego podpinania do różnych falowników. No ale ja patrzę jako amator, być może jest na to jakiś patent. Ładowanie mniejszy problem, bo jak chcemy ładować, to znaczy, że mamy prąd i możemy to zrobić tradycyjną ładowarką. Co nie znaczy, że nie jest to dobra opcja. Gorzej, jak nie mamy prądu. A obok tak ogromny magazyn stojący bezużytecznie :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
Top