Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tpirowski, post: 189851, member: 2940"] W każdym aucie elektrycznym w trybie do jazdy (obojętne, czy D, R, czy N) wszystkie systemy są aktywne (w tym pompy chłodzenia i pompa płynu przekładniowego). W Tesli są także aktywne przez pewien czas w trybie P. Ciepło - cóż, z bólem przyznam, że zużywamy energię baterii, żeby chłodzić intensywniej ją samą, inwertery i silniki. A nawet złośliwie wymuszam otwarcie żaluzji z przodu auta (o ile ją ma), lub bypassu chłodzenia, żeby było zimniej. Tak fajnie kłapią. Są do tego przyciski w aplikacji, można sobie poklikać i zobaczyć, jak chłodzenie aktywne rusza na rozkaz w dowolnym momencie (grzanie też można włączyć, np. jak się na nieznaną szybką ładowarkę jedzie). Inwerter ma limit, wszystko ma limit. Wiedza polega m.in. na znajomości limitów, a jej rozwój na ich odkrywaniu. Naprawiamy inwertery to i przy okazji wiemy, jakie mają słabe punkty. Te upalone silniki, zdemolowane baterie i popalone klucze tranzystorowe w inwerterach to przeważnie brak uzupełniania płynu chłodzącego i nieodpowietrzanie instalacji. Jakoś ostatnio jak jest coś zepsute, to właśnie jest to powód. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
Top