Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tpirowski, post: 190388, member: 2940"] Nie wiem, ile maksymalnie. Nie testowałem jakichś dużych wartości, ponad opisane poniżej: Dla ciepłej baterii ustawiłem +10kW i jeżdżę tak trzy tygodnie i wszystko jest w porządku. Więcej będzie ciężko, bo auto już bardzo silnie hamuje. Zasięg w mieście oczywiście się poprawia. Dla zimnej (0C) ustawiłem +4kW (bo też nie można ładować zimnej baterii dużym prądem, z przyczyn elektrochemicznych - będzie się odkładać lit). To też zdaje egzamin, bo i poprawia zasięg i powoduje, że bateria w sposób naturalny szybciej się nagrzewa i regeneracja wzrasta. To oczywiście dla Tesli S,X. Dla 3,Y można dać większe moce regeneracji (lepsza chemia baterii), ale znowu będzie problem nadmiernego hamowania, a to są lżejsze auta, więc będzie to bardzo odczuwalne. Uważam że 4-10kW jest takim maksimum, jaki użyjemy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
Top