Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tpirowski, post: 190410, member: 2940"] Sam mieszkam w górkach już i dlatego m.in. dałem tę regenerację nawet przy niskich temp (ja zaczynam jazdę do pracy od zjechania z dużej góry i nigdy nie miałem regeneracji jak zimno, a teraz mam choć tyle, że nie przyśpiesza jak głupi, tylko trzyma go trochę. Mało niestety wiem o chemii baterii w Teslach. Muszę doczytać, więcej dowiedzieć się, jak to znosą X,S, jak dam więcej "na zimno", bo 3,Y na pewno mogą mieć więcej. Zrobię w przyszłym tygodniu próby na 3, bo pożyczyłem od pracownika :) to zobaczę, co by było, gdybym dał np 8-15kW (zimna-ciepła) - jak się tym jeździ. Boję się trochę tak "na pałę" wewalić tam dużą regenerację, żeby jednak nie zarzygać elektrody litem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
Top