Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tpirowski, post: 190461, member: 2940"] Chyba nawet bardziej chodzi o to, żeby regeneracja szybciej narastała i choćby szczątkowa (powiedzmy 2kW) była na mrozie, niż żeby ładować maksymalną mocniej. Ja przezornie dałem tą regenerację dodatkową tylko na przednim silniku (łatwiej kontrolować w krytycznej sytuacji), ale naprawdę +8-10kW to jest max, bo więcej, to jakby kotwicę rzucił, albo brony ciągnął. Najwięcej zyska się w zimie, a przy jeździe autostradowej to nawet zasięg poprawia się, jak wyłączyć regenerację (bo więcej mamy toczenia i mniej "przypadkowych" regeneracji. Efektywność tego toczenia z nawiązką nadrabia brak regeneracji. To Paweł Drozd zauważył jako pierwszy, ale już to badaliśmy i miał rację. Na autostradę to bez regeneracji albo bardzo niska. Ogólnie to trzeba będzie jeszcze rozkminić i potestować - pozbieram opinie od testerów i wrócę z tematem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model S Forum • Tesla S 85, LR, Plaid
TeslaMagic - CAN/Boot chiptuning Tesla S,X (3,Y-w testach)
Top