Tesle 3 i Y produkowane w chinach dostały nowe baterie. Szału nie ma.

armata

Zadomawiam się
Odnośnie ładowania nowych baterii to znalazłem film z Australii LFP 62.5 kWh.
Krzywej nie ma, ale dobił do 187 kWh i miał komunikat, że ładowanie ograniczone przez ładowarkę.
Wcześniej widać, że prąd maksymalny był 486A.
 

oooskaaar

Nowy na Forum
Zamówiłem we wtorek 3 Performance'a, a wczoraj przeczytałem artykuł o nowej baterii (i homologacji w Europie) i teraz zastanawiam się czy go nie anulować i nie poczekać jeszcze chwilę 😅 macie jakiś sprawdzony dekoder VIN dla Tesli, bo jakiś niemiecki pokazuje mi tak:

WLTP Reichweite: 571km (20")

W kilku innych w ogóle nie został odnaleziony. Dostawa zaplanowana na wtorek 29ego, mieszkam w Danii.
 
Last edited:

eimi

Pionier e-mobilności
Jest i homologacja w EU na nowe baterie "5M" (wcześniej 5L). Niestety, mówią że to LG M53 a nie M58, więc wzrost pojemności będzie mniejszy niż liczyłem, aczkolwiek poczekalbym na oficjalna specyfikację bo wg legalizacji z Chin czy Australii wychodzi ok 85kWh netto (co by wskazywało na LG M58), a to mi zupełnie nie pasuje do M53 gdzie bym się spodziewał jednak bliżej 80kWh netto. W pesymistycznym scenariuszu I tak mamy wzrost +6%. Może Chiny będą miały większą baterie niż EU, hm?

 

Bajo

Nowy na Forum
WLTP Reichweite: 571km (20")

Zasięg wygląda obiecująco i jest zgodny z tym co piszą na X. Niemniej jednak wolałbym zobaczyć takie wartości WLPT w konfiguratorze Tesli zanim złożę zamówienie.

Wysłałem zapytania do sprzedawcy z Tesli który kontaktował się ze mną po jeździe próbnej, ale obawiam się, że mogą oni wiedzieć mniej niż użytkownicy tego forum.
 
Top