Tesle 3 i Y produkowane w chinach dostały nowe baterie. Szału nie ma.

armata

Zadomawiam się
Odnośnie ładowania nowych baterii to znalazłem film z Australii LFP 62.5 kWh.
Krzywej nie ma, ale dobił do 187 kWh i miał komunikat, że ładowanie ograniczone przez ładowarkę.
Wcześniej widać, że prąd maksymalny był 486A.
 

oooskaaar

Nowy na Forum
Zamówiłem we wtorek 3 Performance'a, a wczoraj przeczytałem artykuł o nowej baterii (i homologacji w Europie) i teraz zastanawiam się czy go nie anulować i nie poczekać jeszcze chwilę 😅 macie jakiś sprawdzony dekoder VIN dla Tesli, bo jakiś niemiecki pokazuje mi tak:

WLTP Reichweite: 571km (20")

W kilku innych w ogóle nie został odnaleziony. Dostawa zaplanowana na wtorek 29ego, mieszkam w Danii.
 
Last edited:

eimi

Pionier e-mobilności
Jest i homologacja w EU na nowe baterie "5M" (wcześniej 5L). Niestety, mówią że to LG M53 a nie M58, więc wzrost pojemności będzie mniejszy niż liczyłem, aczkolwiek poczekalbym na oficjalna specyfikację bo wg legalizacji z Chin czy Australii wychodzi ok 85kWh netto (co by wskazywało na LG M58), a to mi zupełnie nie pasuje do M53 gdzie bym się spodziewał jednak bliżej 80kWh netto. W pesymistycznym scenariuszu I tak mamy wzrost +6%. Może Chiny będą miały większą baterie niż EU, hm?

 

oooskaaar

Nowy na Forum
Zasięg wygląda obiecująco i jest zgodny z tym co piszą na X. Niemniej jednak wolałbym zobaczyć takie wartości WLTP w konfiguratorze Tesli zanim złożę zamówienie.

Wysłałem zapytania do sprzedawcy z Tesli który kontaktował się ze mną po jeździe próbnej, ale obawiam się, że mogą oni wiedzieć mniej niż użytkownicy tego forum.

Ja już to zrobiłem, ale mój nie wie na ten temat nic, a może tylko udaje 🙃
 
Top