Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="to_masz, post: 212506, member: 2343"] [USER=128]@p0li[/USER] no właśnie jako inżynierowi ciężko mi zrozumieć pewne kwestie jak np. badanie oporu powietrza na hamowni ... jak ustawię sobie wentylator przed rowerkiem stacjonarnym to nie znaczy, że to moje nogi będą musiały mocniej pedałować, żeby utrzymać tą samą prędkość. W przypadku rowerów akurat apki takie jak Kinomap zmniejszają lub zwiększają opór żeby oddać nachylenie terenu, ale jest to bardzo przybliżone (lżejsza osoba ma takie samo obciążenie jak cięższa, a opory powietrza w ogóle tam są pomijane). Dlatego zastanawia mnie czy tutaj nie było tak samo? Może ktoś zna niemiecki i ogarnie co ten facet mówi w filmie? 😉 Nie zmienian to faktu, że test na pewno fajnie oddaje efektywność baterii i układu napędowego w warunkach zimowych. I trochę potwierdza moje obserwacje, że im bliżej 0, tym Tesla bardziej traci przewagę tej efektywności nad innymi producentami. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
Top