Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 212507, member: 274"] No i to jest słabe. Dmuchawa na 100% nie jest w stanie objąć wszystkich zmiennych występujących zimą jak np pełen obrys auta, boczny wiatr, podmuchy. Ciekawe jaką prędkość symulowała (nie wgłębiałem się) bo jeżeli niższą niż w rzeczywistości to niestety test był testem oporów toczenia a nie rzeczywistym, Gęstość zimnego powietrza przy -20 jest pewnie coś koło 10-15% większa niż przy +20 - i o tyle wzrastają opory powietrza liniowo + wpływ prędkości wzrasta z kwadratem. Ale już nie znęcam się nad niemieckimi stronniczymi wynikami, dużo bardziej wolę jak robi testy carwow, jadą w sznurku po tej samej trasie, auta zmieniają kolejność i kierowców, jadą aż auto stanie. Jest w tym jakaś metodologia która do mnie dociera. WLTP do mnie nie dociera, gdyż we wszystkich testach carwow widać rozrzut od paru % do kilkudziesięciu procent zasięgu wobec WLTP - czyli ten laboratoryjny test nie jest w ogóle miarodajny. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
Top