Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="lvlthn, post: 212702, member: 1429"] Najwyraźniej pominieto ten parametr Jest to możliwe, producenci symulują opór powietrza w tunelu aerodynamicznym i/lub z dmuchawami laminarnymi. Natomiast w tym teście pominięto najwyraźniej ten czynnik, i skupiono się tylko i wyłącznie na wydajności jednostki napędowej(opór toczenia i straty na zasilaniu) bez czynnika oporu powietrza. Sprawdziłem dla ciekawości i symulowanie oporu powietrza na rolkach jest niesamowicie skomplikowane, da się, ale jest to estymacja co najwyżej(pomiar mało wiarygodny) Chodzi o to, że w teście ADAC dla EQS 450+ [B]wyszło magiczne zużycie 20kW/100km przy 130kmh, gdzie w rzeczywistości(wg EV database i inne) auto zużywa 24kw/100km przy 110kmh![/B] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
Top