Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="to_masz, post: 212818, member: 2343"] porównuję jedno do drugiego, bo chciałem zobrazować niezależność układu jakim są systemy symulujące obciążenie od zewnętrznych czynników ... jeśli mogę coś do czegoś porównać, to robię to, żeby uprościć moje rozumowanie - ale być może działa to tylko dla mnie 😅 smuci mnie tylko, że na forum mamy tyle krytyki dogmatycznej albo ad persona, a ciekawość, dane, źródła, obserwacje nie mogą się przebić bez subiektywnej otoczki 🙈🙃 [USER=2681]@TomRS[/USER] - jak widzisz tutaj, trzeba uściślić ten trenażer... w teorii powietrze z dmuchawy może pchać samochód w tył, a ten nie wyjechałby z rolek, bo one miałyby odwrotny moment obrotowy co koła ... Inni mogą przyjąć, że jeśli ustawisz przed biegaczem na bieżni wentylator, to mimo wszystko on będzie musiał mocniej biegać. Tymczasem jeśli biegnąc na bieżni, chwycisz się uchwytu, to już Twój chwyt będzie przeciwdziałał wentylatorowi. I bardziej przypomina to trenażer. Hamowania ADAC wygląda, że trzymała oś auta nieruchomo tworząc zamknięty układ koło-podłoże. Tak samo jakiś siłownik trzymał auto za ucho do holowania. [SPOILER="spoiler"][ATTACH type="full"]24515[/ATTACH][/SPOILER] [USER=2681]@TomRS[/USER] i [USER=1429]@lvlthn[/USER] mam podobne przemyślenia - od ADAC oczekiwałbym, że jak mówią, że uwzględniają wiatr, to uwzględnili też opory powietrza. Ja również rozumiem, że "bez względu na zmieniające się" oznacza tylko i aż, że każdy samochód miał takie same warunki. Szkoda, że nie ma nigdzie napisane jak to dokładnie testowali. Może kiedyś ten filmik, gdzie facet coś tłumaczy wleci na YouTube i będzie można suby wygenerować ;) póki co zakładam więc, że i dane do symulowania oporu powietrza zostały wgrane jak [USER=4183]@zlp[/USER] sugeruje [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
test samochodow w warunkach zimowych
Top