Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Test zderzeniowy Tesla model Y vs Volvo XC60 przy 64km/h - nie jest dobrze z Teslą
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE=".Kropek., post: 199385, member: 2302"] W naturze nic nie ginie, więc jeśli prędkość pojazdu mniejszyła się do 0 na x metrach to znaczy że była siła która wykonała tą pracę. W normalnej eksploatacji jest to silnik elektryczny który ładuje baterie lub hamulce czyli zmiana energii kinetycznej na mechaniczna w silniku i chemiczna w baterii lub cieplna w hamulcach. Do zgięcia metalu też potrzebna określoną siła. Upraszczając im więcej metalu pogiętego tym więcej energii poszło na jego gniecenie. Tym lepiej bo mniej energii dochodzi do pasażerów. Ktoś wymyślił że można przy zderzeniu przenieść tak energię na koła aby się kręciły za pomocą belek z zębatkami od frontu do pół osi. Zderzył się przy 30 lub 50. Chyba grali to w topgear kiedyś. Chyba sztuczka polegała na tym że nie miał pasów bezpieczeństwa i przeżył czołówkę. Chyba że coś pokręciłem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Test zderzeniowy Tesla model Y vs Volvo XC60 przy 64km/h - nie jest dobrze z Teslą
Top