Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
TM3 2019 Sprowadzona - Brak LTE/Connectivity
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="wiktors, post: 187590, member: 4292"] Witam, mam taki problem: Samochód został sprowadzony niedawno z Holandii. I na początku wszystko działało - poprzedni właściciel pozwolił mi dodać samochód do aplikacji - zasubskrybowałem Premium Connectivity - wszystko działało przez 1 dzień, ... i następnego dnia przestało. Zrobiłem zgłoszenie przez aplikację Tesla - na razie czekam na serwis mobilny, ale może to łatwo naprawić :). Sprawdziłem w service mode status LTE - jest na czerwono. Software update w ogóle niedostępny (a 1 dnia było ok - nawet zrobil się jakiś upgrade). SOS niedostępny. Reset (soft reset) z rolek nie pomogł. Software reinstall nie pomógł. Odłączanie akumulatora 12V na godzinę nie pomogło. Software reinstall (przez Service Modę) też nic nie dało. Zmieniałem opony (system się restartuje) - to samo dalej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
TM3 2019 Sprowadzona - Brak LTE/Connectivity
Top