Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
TM3 nowa Vs używana z 2019/2020
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Hue Zarri, post: 98585, member: 88"] Jak już wyżej napisano, w nowym aucie licz się z tym że wrócisz do serwisu pare razy ale będą to najczęściej usterki produkcyjne a nie użytkowe. Usterki wieku dziecięcego zostały naprawione, ale jak widzę po postach to tylko niektóre. Na pewno nowa będzie z MIC lub MIG, czyli lepsze spasowanie, ale dla przykładu tylna klapa nadal ma jeden siłownik, co w praktyce zawsze po jakimś czasie wichruje klapę i trzeba nastawiać. Z drugiej strony, nie masz problemu z potencjalnymi usterkami użytkowymi (klocki, zawieszenie,) oraz z degradacją baterii. Te 40k PLN odzyskasz sprzedając auto, proste. Jak już faktycznie chcesz kupić używkę, szukaj roczników '20-'21 z pompą, reszta to pikuś. Czy czujniki są czy ich nie ma to mniej ważne, jak ktoś ma wyczute auto to i bez precyzyjnego czujnika będzie jeździł i przeszkadzać mu nie będzie. Posiadam model z '21 i czujniki są, nawet nie wiem czy coś ktoś zdalnie wyłączył czy przełączył, rezultat końcowy nie zmienił się od nowości. Ja bym zwracał uwagę na kondycje baterii. Osobiście bym omijał sztuki które są 2-3 latkami i maja 7-10% degradacji. Tak szczerze zastanawiając się, kto sprzedaje 3-4 letnie auto? Często - poleasingówka - 80-100k km przebiegu, czyli używane do wyjazdów firmowych, tam nikt nie dba o baterie, głównie w DE, jeszcze w PL masz wielu którzy maja JDG i dbają. Rzadko - ale się zdarza, kiedy właściciel wymienia na lepszy model. <- i takich sztuk bym szukał. Różnica między "nówką" będzie mniejsza, ale zawsze jest. Dla referencji, mam TM3 od 2/21. Przejechane 56k km i 3% degradacji baterii. 85% ładowanie domowe, reszta SC. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
TM3 nowa Vs używana z 2019/2020
Top