Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
To jak to jest z tym zużyciem? Statystyki tesli.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="lvlthn, post: 143908, member: 1429"] Też potwierdzam. Coś mnie korciło żeby sprawdzić, czy faktycznie chill zmienia coś więcej. Mam interfejs obd mx + scanmytesla, więc dane są generowane w czasie rzeczywistym. Okazuje się że tak, w trybie normalnym(vide. sport) krzywa przyspieszenia jest bardziej agresywna i DODATKOWO silnik przedni załącza się dużo wcześniej, z dużo większą mocą W trybie chill natomiast krzywa przyspieszenia jest odpowiednio spłaszczona i dodatkowo silnik przedni załącza się dużo później, z znacznie mniejszą mocą. Nie chodzi tylko o samą krzywą, ale też co jak i kiedy. Wydaje mi się(za mało danych) że jest też różnica w tym, jak działają silniki. Jestem ciekaw, muszę zrobić więcej testów i zwrócić uwagę czy zmienia się też sposób generowania ciepła/dystrybucji ciepła. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
To jak to jest z tym zużyciem? Statystyki tesli.
Top