Witam,
dwa dni temu zaczęła się topić wtyczka podczas ładowania Hyundaia Kony 2022 oryginalną cegłą (12 A zawsze ładuje)
Na załączonych zdjęciach to widać.
Może to być spowodowane, że bolec jeden był lekko fabrycznie przekrzywiony? Czy jedna powinno się ładować mniejszą mocą?
Hyundai odrzucił gwarancję twierdząc, że to wina instalacji albo kontaktu.
Auto było ładowane we firmie. W budynku hali magazynowej co ma około 3 lata, więc chyba powinny być profesjonalne przeprowadzone prace elektryczne.
dwa dni temu zaczęła się topić wtyczka podczas ładowania Hyundaia Kony 2022 oryginalną cegłą (12 A zawsze ładuje)
Na załączonych zdjęciach to widać.
Może to być spowodowane, że bolec jeden był lekko fabrycznie przekrzywiony? Czy jedna powinno się ładować mniejszą mocą?
Hyundai odrzucił gwarancję twierdząc, że to wina instalacji albo kontaktu.
Auto było ładowane we firmie. W budynku hali magazynowej co ma około 3 lata, więc chyba powinny być profesjonalne przeprowadzone prace elektryczne.
Attachments
-
344185979_991739278489063_4054902794741377522_n.jpg163,8 KB · Liczba wyświetleń: 19
-
344186421_564175532491740_4003883381804003198_n.jpg155,1 KB · Liczba wyświetleń: 19
-
344230306_3393869504203490_2704893382709395037_n.jpg146,2 KB · Liczba wyświetleń: 16
-
344263440_261769606218362_9213783306003188302_n.jpg169,8 KB · Liczba wyświetleń: 18