BigB00
Posiadacz elektryka
Toyota opracowała kompaktowe moduły ogniw paliwowych i planuje rozpocząć ich sprzedaż wiosną 2021 roku lub później. Nowy moduł będzie mógł być z łatwością wykorzystywany przez firmy, które opracowują i wytwarzają produkty FC (ogniwa paliwowe) do szerokiej gamy zastosowań, w tym mobilności, takich jak ciężarówki, autobusy, pociągi i statki, a także stacjonarne generatory.
Oprócz wysiłków na rzecz popularyzacji FCEV, Toyota będzie nadal wzmacniać swoje inicjatywy jako dostawca systemów FC w celu promowania wykorzystania wodoru poprzez popularyzację produktów FC wraz z różnymi producentami FC w celu zmniejszenia emisji CO2 w celu ograniczenia globalnego ocieplenia i przyczynić się do osiągnięcia neutralności węglowej.
Nowy moduł jest dostępny w czterech modelach - pionowym (typ I) i poziomym (typ II), o znamionowej mocy wyjściowej 60 kW lub 80 kW.
global.toyota
Trochę wygląda jakby Toyota chciała przekonać innych, że jednak pojazdy FCEV to przyszłość bo póki co ich sprzedaż i rozwój na świecie nie jest raczej na wysokim poziomie.
Oprócz wysiłków na rzecz popularyzacji FCEV, Toyota będzie nadal wzmacniać swoje inicjatywy jako dostawca systemów FC w celu promowania wykorzystania wodoru poprzez popularyzację produktów FC wraz z różnymi producentami FC w celu zmniejszenia emisji CO2 w celu ograniczenia globalnego ocieplenia i przyczynić się do osiągnięcia neutralności węglowej.
Nowy moduł jest dostępny w czterech modelach - pionowym (typ I) i poziomym (typ II), o znamionowej mocy wyjściowej 60 kW lub 80 kW.

Toyota Develops Packaged Fuel Cell System Module to Promote the Hydrogen Utilization toward the Achievement of Carbon Neutrality | Corporate | Global Newsroom | Toyota Motor Corporation Official Global Website
Toyota Motor Corporation (Toyota) has developed a product that packages a fuel cell (FC) system into a compact module and plans to begin selling it in the spring of 2021 or later. The new module will be easily utilized by companies that are developing and manufacturing FC products for wide...
Trochę wygląda jakby Toyota chciała przekonać innych, że jednak pojazdy FCEV to przyszłość bo póki co ich sprzedaż i rozwój na świecie nie jest raczej na wysokim poziomie.