Trafilem na ciekawe dla niektorych (po naszemu) filmiki np ten. lubię jak ktoś tak kombinuje

zibizz1

Pionier e-mobilności
Yoke bardzo przyjemny na trasie i na postoju(zaletą na postoju nawet większa). W jeździe po mieście słabszy. Chciałem z yoke ale trafiła się bez yoke z zamiarem wymiany ale coraz bardziej skłaniam się żeby yoke nie montować bo jednak jeżdżę głównie po mieście
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja miałem Yoke w Trójce gdzie były wajhy .
W X wiadomo nie było wyboru , juz bym na normalną nie zamienił !
A.problemem nie jest Yoke w swoim kształcie ( do szybkich manewrów itp można przywyknąć .) Problem wiadomy, to kierunkowskazy na guziki !!
Ale w yoke łatwiej jest je wyczuć niż w normalnej bez wajh ( wg mnie)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ale w yoke łatwiej jest je wyczuć niż w normalnej bez wajh ( wg mnie)
Też tak uważalem po jeździe testowej i dlatego chciałem yoke ale po 2 tygodniach z okrągłą uważam że to nie prawda. Jeśli trzymamy ręce tam gdzie ich miejsce to jest tak samo. Ale jak kręcimy mocno to kierunkowskaz czesto trzeba włączać prawą ręką i przy okręgłej mniejsze pradopodobieństwo że pojawi się nam w okolicy przycisków lewa ręka. Często uświadamiam sobie że gdy włączam kierunkowsaz na rondzie to lewa ręka jest na górze kierownicy, tam gdzie w yoke nie może być.
Przez ten czas uważniej obserwowowałem jak używam kierownicy i w yoke nie da się zrobić tego co sie nazywa skrętem szosowym, czyli przed łukami łapię kierownice na górze i skrecam tak że w trakcie skrętu rece są tak jak normalnie przy jeździe na wprost, a kierownica krzywo.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Po prostu z yoke trzeba zmienić dotychczasowe nawyki i to co się nie da robić po staremu trzeeba zrobić inaczej. I tyle..

Dalem dzieciakom Tm3 z Yoke i kierownicą starą w bagażniku. Zmiana to dla mnie z 20 minut roboty? Dwa druty jedna śruba i dwie wtyczki.
A to Panowie 35+ i w histori swojej już z killkoma samochodami na własność, plus służbowe. Czyyli z nawykami
I nie chcą starej. Myślałem ze zmienią,?

Więc, to chyba wyglada tak, ze jak już masz dany typ w nowym aucie to przy nim raczej zostajesz..
Teraz raczej yoke dodatkowo platna i dziwna juz nie bedzie wybierana.
Niewielu też zmienia, jak przetrwają miesiac z wolantem, to potem jest super.
Ja zmienilem w Trójce z dwóch powodów :
1 to ekranik dodatkowy kierownica stara go zasłaniała
2. To przymierka do S lub X (wtedy obligatoryjna yoke)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Jeszcze miesiąc temu chciałem dać 5tys za yoke, teraz twierdze że nie warto. Nie uważam że jedna czy druga jest lepsza. Obie są spoko tylko w innych okolicznościach. W okragłej przeszkada mi troche na postoju tylko.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dlatego piszę, że każdy zostanie przy tym co, zastanie..
Po za tym, 5 tyś to przegięcie nawet przy tej cenie auta.
Ja czekam aż Chińczyki lub Ci, od sexy buttons zrobią yoke z wajhami itp.
Klakson te jest do kitu i z nim jest jeszcze gorzej niż kierunkowskazami. Kierunkowskazów się często używa i można się nauczyć. Sygnał niestety czy stety nie, jest ćwiczony.
 
Last edited:
Top