Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tym razem gość z Chipa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KKL, post: 75604, member: 1080"] A tu się zgodzę. Większość nas ma za sobą lata jazdy smrodowozami, nawyki, doświadczenia. Te nie są adekwatne do wymagań jazdy EV. EV daje mi dużą przyjemność z jazdy, ale niestety narzuca ograniczenia do których musiałem się przystosować. Ja moim oczojebem jestem w stanie zrobić trasę 550km w 6.5h z jednym ładowaniem zima (pewnie Tesla by się to dało w 5.5h zrobić) a pan z chipa, krótszy dystans lepszym autem robił dłużej. Ale ja potrzebowałem trochę czasu się tego nauczyć i nie dziwię się człowiekowi, że ładuje widząc 40%. Jednak to jest stresujące jak ci procenty spadają i masz ryzyko stanąć w polu. Ja też prawdopodobnie pożyczonym BEV byłbym ostrożny, bo nie miałbym do niego zaufania i nie jechałbym na ładowarkę z 10% SoC. Swoim dojeżdżam w trasie na 6% na ładowanie i na 3% do domu, bo wiem na co go stać ;). Cudzym bym się nie odważył. I dlatego mimo wszystko, jakbym miał wypożyczyć auto w obcym kraju, to bym wybrał ICE nad BEV (inna sprawa, że z reguły w krajach do których podróżuje, BEV w ogóle nie są obecne ;) ). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tym razem gość z Chipa
Top