Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tym razem Tesla - oszukuje z zasięgiem...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 109086, member: 274"] WLTP - nieosiągalne nigdy. EPA - jak najbardziej osiągalne. A teraz zobacz o ile różną się wyniki tych samych samochodów benzynowych w WLTP i EPA - właśnie co najmniej około 30%, więc to nie wina kierowcy tylko nierealnego testu. Przykład z różnicą na start rzędu 45%: passat 1.8T: 8.5 l/100 średnio wg producenta, 12.38l/100 combined wg EPA :) Mówimy o benzynie, bo rzeczywiście silniki diesla są bardziej odporne jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę niż benzyny (spalanie stukowe jest słowem klucz), więc przy dynamicznej jeździe benzyną ekonamia jest tylko przy jeździe ze stałą prędkością - przyspieszanie odbywa się na otwartej pętli sprzężenia zwrotnego sond lambda, dodatkowo w przypadku turbo sztucznie zwiększa się wtrysk paliwa żeby dodatkowo chłodzić wnętrze cylinda aby uniknąś spalania stukowego (a może i bez turbo też tak jest). TSI trochę lepiej sobie z tym radzą a silniki z wtryskiem do kolektora gorzej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tym razem Tesla - oszukuje z zasięgiem...
Top