Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Update 2022.12.3.1
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 42080, member: 274"] Do czego to doszło, zazdroszczę Wam tych MIC. Tak, moja to z Freemont ze wszystkimi tego konsekwencjami. Bateria 82kWh Panasonic, więc niby dobrze, ale reszta jak pisałem... nogami przez naćpanego ślepego murzyna składany. I zero kontroli jakości, o co mam najwięcej pretensji w tym wszystkim. Nawet przed wydaniem ktoś w PL go oglądał i podpisał się że wszystko OK, kiedy ja 2 strony A4 poprawek przy odbiorze wypisałem...Wszystko było krzywe, lub połamane, nierówne, nieprzykręcone, niepodłączone, niepozatrzaskiwane itd. A ile rzeczy jest skopane tam, gdzie nie widać to się boję myśleć. Żeby np mechanizmu wycieraczek nie przykręcić to ja nie wiem... K... ile zaoszczędzili nie przykręcając tej jednej śruby porządnie do końca, 3 sekundy elektryczną wkrętarką? Bateria mu się skończyła i kręcił palem? Tamto już pomału poprostowałem, ale [B]wyszły inne kwiatki już wróżące słabo gdy skończy się gwarancja:[/B] awaria kompa FSD, kamery, portu ładowania, klapki ładowania, ogrzewania tylnej szyby i inne, te już są związane z słabą jakością produkcji elementów, a nie ze złym spasowaniem czy niedokręceniem, więc pewnie dotyczy wszystkich aut, także MiC. I to mnie bardziej martwi niż te słabe złożenie, bo te naprawy w serwisie po gwarancji będą kosztować pewnie połowę samochodu. Więc nikt ich nie będzie robił w ASO i zacznie się nasze standardowe drutowanie. A to już droga wprost do upadku marki i spadku cen używanych. Patrzcie co się dzieje z używanymi BMW, wydaje się że ładna, robisz zdjęcie VIN a to znajdujesz w necie powoduje że włosy się jeżą! Obym się mylił, w końcu tą klapę (chyba) potrafili naprawić. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Update 2022.12.3.1
Top