Urban Cruiser - Nowy BEV od Toyoty.

vwir

Pionier e-mobilności
Zaskoczenie? Nie. Wiedziałem na co się piszę.
Ale Ravka, poprzedniczka, ma średnicę 10,6, a jest też niezłą krową (gabarytowo) i różnicę czuć.
O średnicy zawracania decyduje głównie rozstaw osi. RAV-4 ma o ponad 30cm mniejszy rozstaw osi niż Ioniq 5. Jest też zauważalnie mniejszym samochodem. Wysokim, ale krótszym.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zaskoczenie? Nie. Wiedziałem na co się piszę.
Ja również.
Ale skoro inni sprzedawcy robili mi na złość, dając zbyt mały prześwit, albo zbyt słabe finansowanie, to nie było wyjścia.
Ale Ravka, poprzedniczka, ma średnicę 10,6, a jest też niezłą krową (gabarytowo) i różnicę czuć.
O Soulu nie wspominając.
 

Empty

Fachowiec
Ta Toyota to klon Suzuki E-Vitary która bedzie produkowana w Indiach.
Typowy mały SUV pogranicza klasy B i C. Niecałe 4,3m długości.
Suzuki bardziej mi sie podoba:

ab3d3dcb-5a41-57e1-8971-9ab4ef250000


Original-6940-the-e-vitara-10.jpg

Original-6939-the-e-vitara-11.jpg


suzuki-evitara-studio-3.jpg
 
Top