Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Używana Tesla 3 LFP czy NMC?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jozin von Bazin, post: 212705, member: 3233"] To nie jest prawda i żadne badania tego nie potwierdzają. LFP ma średnio o połowę mniejszą degradację niż NCM. Żadna z baterii nie lubi ładowania do 100%, ale LFP znosi to lepiej, bezstresowo znosi rozładowywanie do 0% czego już nie można powiedzieć o NCM. NCM zaczyna już "cierpieć" poniżej 20%. Poczytaj na forum z jakimi soc ludzie zajeżdżają na ładaowarki z NCM i jak często ładuja LFP do 100% i będziasz miał odpwowiedź. :) Trudniej zajechać LPF niż NCM, ergo większe szanse, że używane NCM będzie miało mniejszą degradację. Wywodząc logicznie to ci któzy kupują LFP robią często krótkie dystanse i właśnie nie ładują do 100%, ci ktrórzy kupują NCM częściej robią trasy, bateria częściej pracuję w skrajnych poziomach. NCM jest częściej kupowane "do bloku" i ładowane na zapas, nikt się nie będzie bawił w 20-60% jak nie ma ładowarki w domu. Takie moje spostrzeżenia po lekturze forum. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Używana Tesla 3 LFP czy NMC?
Top