Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
używana Trójka SR+/LR(/LR RWD) 2021/2022 - co wybrać
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="bro!, post: 248136, member: 4104"] z moich doświadczeń po pierwszym czasie użytkowania: ▪︎ przewidywalność SoC on arrival w trasie - tj. coś co jest najważniejsze w samochodzie - w większości się zgadza, na ładowarce patrzę aż pojawi się komunikat że można jechać, daję troche zapasu ponad to i ruszam - ogólnie sprawdza się idealnie, ale raz w Wiedniu miałem close call (miałem dojechać na 7%, ale stanąłem w korku ma obwodnicy i do celu dojechałem na niskim 1% 🫣) ▪︎ tak samo z ładowaniem AC z cegły - pierwsze 2%-3% znikają "od razu" ▪︎ ogólnie auto sie bardzo grzeje i co z tego że jest zoptymalizowane na pod kątem zużycia energii, skoro wszystko straci na chłodzenie wnętrza -> czy ktoś oklejał dach i/lub szyby w Warszawie i moze polecieć sprawdzone miejsce? ▪︎ AP toponury żart - phantom breaking wkurzający i wnerwiający zwłaszcza pasażerów - raczej nie używam AP o ile nie jadę sam. ▪︎ zmiana pasa na AP - zmienia tak długo, że upływa "czas na zmianę pasa" po czym wykonuje manewr typu 'test łosia' - tak, na środku autostrady i bez przyczyny - ogólnie AP nadaje sie tylko na autostradę gdzie nie zmienia się pasów, albo na krajówkę bez wyprzedzania. w korku też wnrewia, bo rusza i hamuje jak narwany ▪︎ premium connectivity - zbędne. w telefonie mam abonament 180 GB za 30 pln. jak pojawia się ikonka aktualizacji, po prostu odpalam tethering w telefonie i się pobiera (co ciekawe samochodzie nie widzi wifi z domu pod którym się ładuję) ▪︎ interfejs - mam wrażenie ze nie widać wszystkich ładowarek na mapie, szkoda też że nie można ustawić ich widoczności zawsze ▪︎ aktualizacje - jestem na bieżąco, mam zaawansowane, ale nadal nie mam np. pomiaru odcinkowego, już o odblokowywaniu portu ładowania klamką nie mówiąc ▪︎ last but not least - kołpaki - dramat i wstyd. samochód za duże pieniądze, a kołpaki trzeszczą jakbym za samochodem ciagnął na sznurku puszki po piwie - będę kombinować z metodą na piątkę izolacyjną do rur - jeśli ktoś ma działający sposób to chętnie skorzystam ▪︎ rzadko to jest poruszane to jeszcze dodam - tj. wielki samochód stworzony na amerykańskie highway'ie - zupełnie nie skręca, a w lusterkach nic nie widać. ▪︎ i ostatnia rzecz - gdyby było troche ciszej to by było idealnie - chociaż na poziomie Octavii po za tym - frajda niesamowita i wspaniałe auto [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
używana Trójka SR+/LR(/LR RWD) 2021/2022 - co wybrać
Top